عباس کیارستمی به سرطان مبتلا شد +آخرین وضعیت جسمانی

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا : مشاور وزیر بهداشت ضمن اشاره به عیادت وزیر بهداشت از ‘عباس کیارستمی’ آخرین وضعیت درمانی وی را توضیح داده است.

دکتر عباس زارع‌نژاد، رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت, با اشاره به پیگیری‌های انجام شده درباره روند درمانی کیارستمی، گفته است: پس از اطلاع از بیماری و بستری این کارگردان ارزنده کشورمان در یکی از بیمارستان‌های خصوصی تهران، وزیر بهداشت به عیادت وی رفته است و از نزدیک در جریان روند درمانی وی قرار گرفته است.

عباس کیارستمی به سرطان مبتلا شد +آخرین وضعیت جسمانی

وی با بیان اینکه عباس کیارستمی از سرطان دستگاه گوارش رنج می‌برد، افزوده است: به دستور وزیر بهداشت، تیمی از اساتید مجرب به سرپرستی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران، مسوول رسیدگی به درمان وی شدند. البته پیش از آن هم اقدامات درمانی لازم برای کیارستمی انجام شده بود.

امکان انتقال کیارستمی به مرکز درمانی دیگری وجود ندارد

زارع‌نژاد در این باره افزوده است: در هر حال علیرغم اینکه امکان انتقال وی از این مرکز درمانی به مرکزی دیگر وجود ندارد، تمام اقدامات درمانی لازم برای کیارستمی فراهم میباشد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به لحاظ جسمی در شرایط سختی است

مشاور وزیر بهداشت در پایان با بیان اینکه به لحاظ جسمی در شرایط سختی است گفته است: امیدواریم دستگاه‌های مسوول در مورد شخصیت‌های هنری احساس مسوولیت بیشتری داشته باشند. وزارت بهداشت از زمانی که از وضعیت کیارستمی مطلع شد، در بالاترین سطح بر بالین وی حاضر و دستورات و اقدامات لازم برای درمان وی را انجام داد.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.