عباس کیارستمی : قصد ساخت فیلم در ایران را ندارم

ممتازنیوز:

image634973087474705364

فیلمساز پرافتخار سینمای ایران تاکید کرد دیدار او با حجت‌الله ایوبی ارتباطی به ساخت فیلم جدیدی در ایران ندارد.

عباس کیارستمی کارگردان سرشناس سینمای ایران توضیحاتی را درباره دیدار با رئیس سازمان سینمایی و احتمال ساخت فیلم تازه‌ای در ایران ارائه کرد.

این فیلمساز صاحب نخل طلای کن درباره انتشار خبری مبنی بر اینکه او با حجت‌الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی برای ساخت فیلم تازه‌اش دیدار داشته و طرح و ایده‌ای برای تولید اثری جدید مطرح کرده است، گفت: «عجالتا طرح مدونی برای ساخت فیلم جدید در ایران در ذهن ندارم.»

کیارستمی با اشاره به آشنایی پیشینش با ایوبی گفت: «دیدار من با آقای ایوبی، دیداری دوستانه بود. او را از سال‌ها پیش می‌شناسم و رفاقت ما مربوط به قدیم است. آقای ایوبی برای من شخصیت قابل احترامی است و دیداری هم که با یکدیگر داشتیم در ادامه همین آشنایی و دوستی بود.»

او تاکید کرد:‌ «دیدار و ملاقات ما ارتباطی به مسئولیت آقای ایوبی در سازمان سینمایی نداشت و در حال حاضر قصد ساخت فیلم تازه‌ای ندارم.»

فیلمساز تحسین شده سینمای ایران تازه‌ترین اثر سینمایی خود را با عنوان «مثل یک عاشق» در ژاپن ساخت. او پیش از این فیلم نیز «کپی برابر اصل» را در فرانسه و ایتالیا ساخته بود که ژولیت بینوش برای بازی در این فیلم جایزه بهترین بازیگر جشنواره کن را از آن خود کرد.

کیارستمی «شیرین» را پنج سال پیش در ایران کارگردانی کرده بود که آن را می‌توان آخرین کار این سینماگر دانست که در ایران به نمایش عمومی درآمده است.

ذره بین : استاد دستی به سر و روی سینمای ایران بکش وگرنه یکدفعه دیدی تعریف کیفیت تغییر کردها!

خبرآنلاین

 


اخبار ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.