عبداله ویسی:بازیکنان ایرانی اسیر حاشیه می باشند/نتیجه در زمین مشخص می گردد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران گفت: فوتبال کشورمان تحت تأثیر حاشیه ها است که بازیکنان اسیر حواشی می باشند.

عبداله ویسی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس درباره کیفیت بازیکنان فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: بازیکنان فوتبال کشورمان اسیر حاشیه ها می باشند که در داخل تیم و خارج از مستطیل سبز گریبان بازیکنان را گرفته است iبه طور مثال، بازیکنان در مهمانی های مختلف شرکت می نمایند واین مهمانی ها که اکثراً شبانه است عملکرد بازیکنانمان را تحت تأثیر قرار می دهد.

وی در مورد صحبت های کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال که بازیکنان ایرانی کم تر از ۶ کیلومتر در زمین می دوند گفت: بازیکنان فوتبال کشورمان با حواشی که خارج زمین دراند نمی تواند عملکرد مناسبی را در طول بازی داشته باشند و دوندگی آنها iبه ۶ کیلومتر می رسد که با این حرف کی روش موافق هستم چون بازیکنان دیگر انگیزه کافی برای بازی در تیم های خود ندارند.

ویسی در مورد دیدار حساس پیکان و پرسپولیس تصریح نمود: بازیکنان پیکان فردا بازی حساس را در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس خواهند داشت چون پرسپولیس iبه دنبال پیدا نمودن روند ثابتی در این هفته ها است ودر بازی با ما سعی دارد که از بحران خارج شود.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس از این تیم فقط پیروزی می خواهند وما برای پیروزی در مقابل پرسپولیس کار سختی داریم که بازیکنانم همه تلاش خود را انجام می دهند و در ضمن هم قسم شده اند که با ۳ امتیاز بازی را ترک کنیم.

وی خاطر نشان نمود: اکیدوارم در بازی فردای پرسپولیس و پیکان هواداران و تماشاگران این بازی یک دیدار مهیج و دیدنی را شاهد باشند تا از یک بازی بسیارزیبا لذت ببرند.

وی در مورد مقایسه این دیدار iبه ال کاسیکو ایران اظهار داشت: من اندیشه ها و تفکرات خود را iبه بازیکنان تیمم منتقل نمودم و آنها باید وظایف خود را انجام بدهند و ژوزه سرمربی پرسپولیس نیز یک مربی پرتغالی است که تفکرات مربیان پرتغالی را دارد ولی همه اتفاقات و نتیجه دیدار پرسپولیس وپیکان در زمین مشخص می گردد./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.