عبدلی: فقط سینمای هند سوپراستار دارد

سهشنبه ۹ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

هنرآنلاین عدم موفقیت ستاره ها در فروش را بررسی می نماید

شهرام عبدلی ˝بازیگر˝ معتقد است فقط سینمای هند سوپر استار دارد چون هم میلیونی تماشاگر iبه دیدن فیلم می روند و هم در عرصه بین الملل بازی می نمایند.

به گزارش تفسیری خبرنگار سینمایی هنرآنلاین: شهرام عبدلی می‌گوید سینمای ایران هیچ سوپراستاری ندارد.

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین درباره علل عدم استقبال مردم از فیلم هایی که بازیگران سوپراستارها‌عنوان نمود : iبه نظرم این روزها‌سینمای ایران سوپر استاری ندارد که حضورش سبب فروش و یا عدم فروش فیلمها‌ شود .

به بازیگری می‌توان سوپر استار گفت که حداقل فیلمهایش مخاطب میلیونی داشته باشد . در ایران حداکثر مخاطبی که iبه دیدن یک فیلم می‌رود از دویست هزار نفر تجاوز نمی‌کند و iبه نوعی فیملهای ایرانی فقط در ایران فروش دارند.

او با تاکید iبه اطلاق لفظ سوپر استار iبه بازیگرانی مثل آمیتا باچان و آشواریارای گفت : فیلمهای باچان مخاطبان میلیونی دارد و هم او و رای در تولیدات مشترک اروپایی و امریکایی بازی می‌کنند . بنابر می‌توان iبه این بازیگران استارگفت،این قضیه در مورد بسیار از بازیگران امریکایی هم مصداق ندارد ،حتی در اروپا هم بر خلاف دهه های شصت و هفتاد دیگر بازیگر سوپر استار نداریم و خبری از آلن دلونها‌و یا سوفیا لورنها‌نیست .

بازیگر ” تکیه بر باد” ضمن اشاره iبه تکراری بودن اغلب فیلم نامه ها‌در این سالها‌عنوان نمود : موقعی که فیملنامه و نقش خوب نمی باش مردم هم دوست ندارند بروند سینما و فقط چهره بازیگر را ببینند . اگر این گونه باشد باید کنسرت بگذاریم و بازیگر بنشید روی استیج و مردم بلیط بخرند و او را ببینند. فیلم باید ساختار و کارگردانی درست داشته باشند .یک مدت iبه ستاره ها‌پولهای هنگفتی داده شد، در حالی که در آن سالها‌حضور سوپر استارها‌هم عامل فروش نبود و داستان جذاب و کارگردان های خوب در این قضیه سهم بیشتری داشتند ، iبه نظر من سوژه های مناسب یک عامل تعیین نماینده در سینما است .

عبدلی با اشاره iبه نقل از های فرامرز قریبیان درباره تهی بودن سینمای ایران از سوپراستار گفت : فرامرز قریبیان در مصاحبه ای گفت هیچ بازیگری نمی‌تواند در سینما تضمین نماینده فروش فیلم باشد، من هم چنین عقیده ای دارم البته در سالهایی مرحوم فردین و iبهروز وثوقی نامشان مردم را iبه سینماها‌می‌کشاند.
 


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.