عبدی: اگر پول ما را ندارند، چطور خریدهای میلیاردی می کنند!

رفتار باشگاه پرسپولیس توهین به مربیان داخلی است

مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حدود یک سال و نیم دنبال طلبم از پرسپولیس بودم و در نهایت مجبور شدم از این باشگاه شکایت کنم.

حسین عبدی مربی سابق پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حدود یک سال و نیم است که دنبال طلبم از باشگاه هستم این طلب مربوط به دوران مدیریت قبلی در باشگاه است و ۱۰ بار پیگیری کردم در زمان مدیریت فعلی مدیر مالی باشگاه ما را سرکار گذاشته بود و با پیگیری های زیادی که داشتم، جوابی نداند و حتی می گفتند اگر شکایت کنید هم فایده ای ندارد ما دنبال این بودیم که این مشکل مسالمت آمیز حل شود اما در نهایت چون جوابی ندادند، وکیل من از طریق فدراسیون فوتبال پیگیری کرد و کمیته انضباطی این رای را صادر کرد.
وی افزود: متاسفانه وقتی کار مربیان در یک تیم تمام می شود، تصور بر این است که همه چیز تمام است و احتیاجی نیست که زحمات افراد را جبران کنند ما قهرمان جام حذفی شدیم اما بعد از آن نه کسی تماس گرفت و نه جواب ما را دادند به نظر من این رفتارها خوب نیست. در دوران مدیریت فعلی کسی جواب ما را نمی داد و می گفتند این مطالبات مربوط به مدیران قبلی است در هر صورت این رای صادر شده وباید ببینیم اجرا می شود یا نه و آیا فدراسیون فوتبال ابزاری برای جبران کردن آن دارد؟
وی در ادامه گفت: این رفتارها توهین به مربیان داخلی است الان با این رقم سنگین و سلام و صلوات مربی خارجی را می آورند اما پول مربی داخلی که برای پرسپولیس قهرمانی آورده را نمی دهند که این نوع برخورد توهین به ما است با مربی خارجی هیچ وقت چنین رفتاری نمی کنند همه شاهد بودند که وینگادا برای دریافت طلبش به فیفا شکایت کرد و حتی ضرر و زیانش را هم گرفت باید بودجه را درست تعیین کنند تا کار به اینجا نکشد.
عبدی در پایان اظهار داشت: نگران جایگاهم بین هواداران نیستم چون این مساله مالی بین ما و باشگاه است و ما دین خودمان را به پرسپولیس ادا کرده ایم، واقعیت این است که هر کسی به پرسپولیس می آید و کار می کند، فقط از طرف باشگاه به او اجحاف می شود که این مساله به خاطر تصمیمات اشتباه باشگاه است. باشگاه باید به تعهدات خودش متعهد باشد. الان میلیاردها تومان هزینه می کنند اما پول ما را که قهرمانی آوردیم راندادند این مساله کاملا اداری است و خدشه ای در روابط ما و هواداران ایجاد نمی کند. پرسپولیس اگر پول دارد، چرا بدهی هایش را نمی دهد و اگر ندارد، چطور این خریدهای میلیاردی را انجام داده است./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.