عبورتبادلات ارزی از مرز ۳۴ میلیون دلار

بینا- مرکز مبادلات ارزی با ثبت رکورد سی و چهار میلیون و ۵۷ هزار دلار ، به کار خود در هفته جاری پایان داد.
به گزارش بینا ، در نخستین روز شروع به کار مرکز مبادلات ارزی روز سه شنبه مورخ ۴/۷/۹۱، میزان تبادلات ارزی برای کالاهای اولویت سوم دو میلیون و۶۴۸هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم هفت میلیون و ۶۵۳هزار دلار تبادل ارزی ثبت شده است که در مجموع ده میلیون و۳۰۱ هزار دلار در روز اول ، تبادلات ارزی در این مرکز انجام شده است .
این گزارش می افزاید: میزان مبادلات ارزی روز چهارشنبه مورخ ۵/۷/۹۱ برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و ۳۳۵هزار دلار ، برای کالاهای اولویت چهارم سه میلیون و ۲۸۰ هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم سه میلیون و ۴۹۸هزار دلار که در مجموع ۱۴ میلیون و۱۱۳ هزار دلار مبادله ارزی به ثبت رسیده است.
گفتنی است روز پنجشنبه مورخ ۶/۷/۹۱ برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و ۱۱۶هزاردلار ، کالاهای اولویت چهارم ۷۹۶هزاردلار و اولویت پنجم یک میلیون و ۷۳۱ هزار دلار که در مجموع ۹ میلیون و ۶۴۳هزاردلار، ارز در مرکز مبادلات ارزی مبادله شده است. شایان ذکر است  مرکز مبادلات ارزی امروز تا ساعت ۱۲ به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان  پرداخته است .
شایان ذکر است با توجه به استقبال واردکنندگان کالا از مرکز مبادلات ارزی و پیش بینی افزایش تعداد مراجعه کنندگان ، از هفته آینده، ساعات کاری مرکز مبادلات ارزی در روزهای عادی  ساعت۸ صبح لغایت  ۲۰ می‌باشد ودروز پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ خواهد بود  این مرکز  بصورت تمام وقت به ارائه خدمات به متقاضیان اهتمام خواهد داشت .

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.