عبور تبادلات ارزی اتاق از مرز ۳۴میلیون دلار

مرکز مبادلات ارزی با ثبت رکورد ۳۴ میلیون و ۵۷ هزار دلار، به کار خود در هفته جاری پایان داد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در نخستین روز شروع به کار مرکز مبادلات ارزی روز سه شنبه مورخ چهارم مهر ماه ۹۱، میزان تبادلات ارزی برای کالاهای اولویت سوم دو میلیون و ۶۴۸هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم هفت میلیون و ۶۵۳هزار دلار تبادل ارزی ثبت شده است که در مجموع ده میلیون و۳۰۱ هزار دلار در روز اول، تبادلات ارزی در این مرکز انجام شده است .
این گزارش می افزاید: میزان مبادلات ارزی روز چهارشنبه مورخ پنجم مهر ماه ۹۱ برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و ۳۳۵هزار دلار، برای کالاهای اولویت چهارم سه میلیون و ۲۸۰ هزار دلار و برای کالاهای اولویت پنجم سه میلیون و ۴۹۸هزار دلار که در مجموع ۱۴ میلیون و۱۱۳ هزار دلار مبادله ارزی به ثبت رسیده است.
گفتنی است؛ روز پنجشنبه مورخ ششم مهر ماه ۹۱ برای کالاهای اولویت سوم هفت میلیون و ۱۱۶هزاردلار ، کالاهای اولویت چهارم ۷۹۶هزاردلار و اولویت پنجم یک میلیون و ۷۳۱ هزار دلار که در مجموع ۹ میلیون و ۶۴۳هزاردلار، ارز در مرکز مبادلات ارزی مبادله شده است. شایان ذکر است مرکز مبادلات ارزی امروز تا ساعت ۱۲ به ارائه خدمات به مراجعه کنندگان پرداخته است .
شایان ذکر است؛ با توجه به استقبال واردکنندگان کالا از مرکز مبادلات ارزی و پیش بینی افزایش تعداد مراجعه کنندگان، از هفته آینده، ساعات کاری مرکز مبادلات ارزی در روزهای عادی ساعت۸ صبح لغایت ۲۰ می‌باشد و در روز پنجشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ خواهد بود. این مرکز بصورت تمام وقت به ارائه خدمات به متقاضیان اهتمام خواهد داشت .


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.