عبور مرور در منطقه ۱۵ تسهیل می شود

سیدجلال حسینی معاون حمل و نقل شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کرد: با انجام اقدامات فنی و ترافیکی از قبیل آسفالت، جدول و پیاده روسازی عبور و مرور شهروندان منطقه ۱۵ به ویژه معلولین و سالمندان تسهیل می شود.

حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق زیرسازی مسیر اتوبوس های تندرو و BRT منطقه را از اقدامات شاخص دانست و گفت: از دیگر اقدامات انجام شده در این راستا می توان به اجرای بیش از ۱۷۵ کیلومتر خط کشی محوری، ۴۶۱ بلوک عابر پیاده، ۶۴۰ عدد انواع نوشتار و فلش و ایستگاه اتوبوس، همچنین نصب پنج هزار متر طول گاردریل و انواع جانپناه ایمنی، تعمیر و نگهداری شش هزار و ۵۰۰ متر طول گاردریل و تعمیر و نگهداری دو هزار متر طول نرده اشاره کرد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص اجرای عملیات جدول، تکجدول، کانیو و نهر در سطح محدوده خاطر نشان کرد: در این خصوص ۱۷ هزار و ۴۶۶ متر طول جدول در ۹۹ کوچه و خیابان اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به روان سازی ترافیک سه محور اصلی منطقه با اجرای طرح های ترافیکی یادآور شد: از طرح های در دست اجرا و تاثیرگذار در کاهش بار ترافیکی منطقه طرح محورهای بسیج، بزرگراه آزادگان و امام رضا(ع) می باشد.

حسینی در ادامه اذعان داشت: آزادسازی بیش از ۹ درصد از املاک معارض بزرگراه امام علی(ع) به عنوان یک طرح تاثیرگذار در کاهش ترافیک که شمال شرق تهران را از سمت دارآباد به جنوب شهر تهران وصل می کند و موجب توسعه مسائل فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی منطقه می شود.

معاون حمل ونقل و ترافیک منطقه با اشاره به پیشرفت قابل توجه بزرگراه آزادگان درمنطقه گفت: حدود ۴ کیلومتر از بزرگراه یاد شده در منطقه ۱۵ می باشد که عملیات اجرایی سه کیلومتر آن به پایان رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگراه آزادگان تا بوستان توسکا به بهره برداری رسیده خاطر نشان کرد: هم اکنون از محدوده پل بزرگراه امام علی(ع) تا میدان بسیج در دستور کار است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.