عجیب‌ترین بارش‌های غیربارانی مرموز!

باران، برف و تگرگ تنها چیزهایی نیستند که از آسمان می‌بارند و طی چند دهه اخیر مردم شاهد فرود گوشت، ماهی، قورباغه و توپ‌های ژله‌ای از آسمان هم بوده‌اند!

ایسنا: گزارش‌های متعددی از بارش اشیاء عجیب از آسمان مطرح شده است که دانشمندان برای بسیاری از آنها دلیل قانع کننده‌ای پیدا نکرده‌اند.

در سال ۱۸۷۶ میلادی یک تکه گوشت در منطقه کنتاکی از آسمان فرود آمد؛ طعم گوشت شبیه گوشت گوسفند یا گوزن عنوان شد. محققان معتقدند که این تکه گوشت متعلق به یک اسب مرده است که از چنگال یک لاشخور در آسمان رها شده و به زمین افتاده است.

در ژوئن ۱۹۹۷ میلادی یک ماهیگیر در جزیره فالکلند در اثر اصابت یک ماهی مرکب یخ زده به سرش مجروح شد و محققان نتوانستند هیچ دلیلی برای بارش این ماهی از آسمان بیابند.

در سال ۲۰۰۱ میلادی بخش‌هایی از هند شاهد بارش ذرات قرمز رنگ مرموزی بودند که به ادعای مردم حامل میکروب‌های بیگانه هستند.

در سال ۲۰۰۸ میلادی در مناطق مختلف اسکاتلند گزارش های متعددی از کشف توده‌های ژله‌ای مخابره شد. بسیاری معتقد بودند که پرندگان به دلیل خوردن قورباغه یا وزغ تخمدان‌های سمی خود را به شکل توده ژله‌ای دفع کرده‌اند، اما آزمایشات DNA‌ بر روی این مواد بی‌نتیجه بود.

در تابستان ۲۰۰۹ میلادی، بارانی از بچه قورباغه و ماهی بر سر مردم شهر ایشیکاوا ژاپن بارید. دانشمندان معتقدند که این پدیده بدلیل گردبادهای عظیم دریایی ایجاد شده و باعث بلند شدن موجودات به هوا و سپس فرو ریختن آنها بر روی شهر شده است.

ژانویه ۲۰۱۲ میلادی در منطقه دورست انگلیس ۲۰ کره ژلاتینی آبی رنگ کشف شدند. محققان دانشگاه بورنموث در ابتدا مدعی شدند که این توپ‌های ژله‌ای تخم موجودات دریایی هستند؛ اما تحقیقات بعدی نشان داد که آنها از پلی اکریلیت سدیم ساخته شده‌اند که در کشاورزی مورد استفاده قرار گرفته و قادر به جذب آب هستند.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.