عجیبه! همه چیز یه طعمی داره، اما…

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نگاهی به نمایش ˝طعم آلوی جنگلی˝ به کارگردانی نوشین تبریزی/

نمایش ˝طعم آلوی جنگلی˝ کاری از نوشین تبریزی است که از سوم شهریور ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

گروه نمایش هنرآنلاین، در خلاصه نمایش “طعم آلوی جنگلی” آمده است: عجیبه! همه چیز یه طعمی داره، اما مزه بعضی چیزا تا ابد به یاد آدم می‌مونه! به طور مثال تا حالا آلوی جنگلی خوردین؟

این نمایش اثری متفاوت میان تجربه‌های هنری تبریزی خواهد بود که در سی و یکمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر هم حضور داشت.

نوشین تبریزی، کارگردان نمایش “طعم آلوی جنگلی” درخصوص نمایش خود می‌گوید: نمایش “طعم آلوی جنگلی” با موضوع رئال اجتماعی نگارش شده چرا که همیشه دغدغه ی من موضوعات اجتماعی است و در بیشتر کارهایم از رئال اجتماعی استفاده کردم.

تبریزی در خصوص انتخاب مریم بوبانی به عنوان نقش مادر در نمایش “طعم آلوی جنگلی” نیز معتقد است: نقش مادر در نمایش “طعم آلوی جنگلی” سکینه و آرامشی داشت و من این آرامش را در چهره مریم بوبانی دیدم.

نمایش “طعم آلوی جنگلی” با داستانی رئال و اجتماعی اجرا می‌شود و رویا نونهالی برای بازی در این نمایش و سینا ییلاق‌بیگی برای طراحی صحنه نمایش، شایسته تقدیر در بخش مسابقه تئاتر ایران سی‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شدند.

این نمایش با موسیقی زنده به صحنه می‌رود و مروارید مهر ساخت این موسیقی را برعهده دارد.

نوشین تبریزی، متولد ۱۳۵۶ و دارای مدرک کارشناسی تئاتر است، او از سال ۷۸ به صورت حرفه‌ای در تئاتر فعالیت می‌کند و در تازهترین اثر نمایشی او رویا نونهالی، ماه‌گل مهر، شیوا خسرومهر، حسین کشفی‌اصل، محمدرضا مالکی و افشین سلیمان‌پور ایفای نقش می‌کنند.

نمایش “طعم آلوی جنگلی” از سوم شهریور هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.