عجیب‌ترین راه آموزش به دانش آموزان +عکس

۰۱ تیرماه ۱۳،

چینی ها همیشه به داشتن نظم خاص مشهور بوده اند اما گاهی این نظم کمی به خشونت کشیده می گردد و شرایط سختی برای اشخاص به وجود می اورد. نمونه ای از این شرایط را می توان در مدرسه دویدن پیدا کرد.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، همیشه در مقاله های مربوط به سلامت بدن رگه هایی از ورزش و مخصوصا دو میدانی دیده می گردد. کارشناسان همیشه در مورد دویدن گفته اند وتاکید دارند که می تواند بدن را تقویت و مغز را باز کند اما مدرسه ای در چین به عجیب ترین روش از این ورزش استفاده می کند.

مدرسه Xu Xiangyangکه به عنوان مدرسه دویدن در پین شهرت دارد دانش آموزان خود را مجبور می کند در طول سال تحصیلی مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری را بدوند.  آن ها سبب این کار را اموزش دیسیپلین و مسئولیت پذیری اعلام کرده اند.

والدینی که از دست فرزندان خود کلافه شده اند معمولا به این مدرسه مراجعه می کنند و نام فرزنداشان را برای یک دوره در ان می نویسند. این مدرسه سال هاست که باز شده است و بعضی می گویند ریشه آن به ارتش سرخ چین باز می گردد.

قوانین سخت، فشارهای بسیار به بچه و تنبیه های سنگین در این مدرسه درحالی انچام می گردد که بعضی از بچه های شرکت کننده تنها ۸ سال دارند. این کلاس ها دارای سقف سنی ۱۸ سال می باشند. مسئولین مدرسه میگویند هیچ دانش آموز بی تربیتی از این مدرسه خارج نخواهد شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.