عجیب‌ترین راه استخدام +عکس

۲۱اردیبهشت،

پیدا کردن شغل در اروپا این روزها بسیار سخت شده است به طوری که عده ای دست به هر کاری می زنند تا شاید کسی آن ها را استخدام کند.

به گزارش مشرق به نقل ازممتازنیوز، بیکاری یکی از موعضلات جهانی است که این روزها در اروپا به اوج خود رسیده است و بسیاری از متخصصین و جوانان بیکار می باشند پس از راه های عجیبی برای پیدا کردن کار استفاده می کنند.

دانمارک یکی از کشورهای اروپایی است که این روزها واقعا دچار مشکلات بیکاری است در این کشور حتی مدیران سابق، وکیل و … نیز سخت دنبال کار می گردند تا اینکه ایده ای تازه ولی بسیار عجیب به میان آمده است.

“الکساندر پیترسون” به تازگی یک فروشگاه زنجیره ای فروش کارمند و متخصص باز کرده است که در این مغازه ها حتی عده ای را نیز پشت ویترین قرار داده است تا شاید کسی آن ها را دیده و استخدام کند.

این روش بسیار عجیب اما پرکاربرد است. در همان هفته اول در یکی از مغازه‌ها ۳ نفر که چندین سال بیکار بودند توانستند شغلی پیدا کنند که به نظر می رسد این مغازه کارمند فروشی بسیار پربازده است.

یکی از اشخاصی که در این مغازه برای نشستن در ویترین ثبت نام کرده است می گوید می تواند به ۶ زبان صحبت کند وی همچنین پروفسور علوم سیاسی است، اما ۴ سال است به دنبال شغل می گردد که تاکنون موفق نبوده پس این راه را هم امتحان می کند.



باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.