عجیب ترین راه برای پیدا کردن شغل در آمریکا +عکس

مشکل بیکاری در آمریکا به اندازه ای شده است که خانواده ها برای پیدا کردن یک شغل دست به هر کاری می زنند و از راه های عجیب وارد شده اند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، به تازگی یک مرد اهل اوهایو آمریکا بیلبوردی را تهیه کرده است که در آن نوشته است “لطفا همسر مرا استخدام کنید” و بر روی آن مدارکی که همسرش دارد را یادآور شده است.

این مرد که خودش کلانتر این منطقه است بعد از اینکه همسرش به مدت یک سال به دنبال کار می گشت خسته شده و این بیلبورد را تهیه کرد تا او بتواند شغلی را پیدا کند.

این خانواده که دارای سه فرزند نیز هستند شاید برای امرار معاش پول زیادی نیاز نداشته باشند اما همسر این مرد معتقد است که باید در درآمد ماهانه با شوهرش شریک باشد.

خانم “استارد” میگوید تا کنون ایمیل های فراوانی داشته است اما همه آنها یا آرزوی موفقیت برای او برای یافتن یک شغل مناسب است و یا اینکه نظرات و پیشنهادات مردمی برای حل مشکلش و تا کنون هیچ کارفرمایی برای استخدام وی تماس نگرفته است.

این مرد ۳۸ ساله توسط مردم شهرش مورد تحسین قرار گرفته است و میگوید دیدن چهره شوکه همسرش هنگام مواجه شدن با این بیلبوردها برایش یک خاطره فراموش نشدنی است. او میگوید تنها آرزویش این است که شغل مناسبی برای همسرش پیدا شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.