عجیب ترین راه های بزرگداشت مرگ +عکس

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

در سراسر دنیا همه خانواده ها سعی می کنند تا به نوعی به از دست رفتگانشان احترام بگذارند اما برخی از آن ها به عجیب ترین روش ها مراسم بزرگداشت را برگزار می کنند.

به گزارش گروه خواندنی هایممتازنیوز، احترام به مردگان و زنده نگه داشتن یاد آن ها به هر نوعی در هر خانواده ای انجام می شود. این کار البته گاهی اوقات باعث جاودانه شدن یاد شخص از دست رفته نیز می شود.

بند بازی به یاد پدربزرگ

خانواده”والندا” یکی ازمعروف ترین خانواده های بندباز آمریکایی در دنیا هستند که تقریبا تمام اعضای خانوادشان به این حرفه مشغول اند. “نیک” که نسل هفدهم این خانواده است به همراه مادر خود در مکانی که پدربرگشان در آن کشته شده بود شروع به بندبازی کردند. آن ها این کار را برای زنده نگه داشتن یاد “کارل” که در سال ۱۹۷۸ درگذشت انجام دادند. این دو مسیر ۱۰۰ متری با ارتفاع ۵۰ متری را بدون بند محافظ بندبازی کردند.

اهرام ثلاثه مصر

در نظر گرفتن این نکته که یکی از عجایب هفتگانه دنیا تنها برای بزرگداشت یک فرعون ساخته شده است بسیار شگفت انگیز است. اهرام که برای مدت ۴۰۰۰ سال بلندترین ساخته های دست بشر بودند برای یادبود فرعون “خوفو” ساخته شدند. نزدیک به ۱۴ هزار نفر به مدت ۱۰ سال برای ساخت این مقبره تلاش کردند و بسیاری از کارگران نیز در حین انچام کار جان خودشان را از دست دادند.

جنگل گیتاری

کاشت درخت به هر مناسبتی بسیار زیبا است اما ایجاد یک جنگل آن هم به شکل یک گیتار بسیار جالب و شگفت انگیز است. همسر”پدرو اورتا” آرژانتینی برای یادبود همسر خود یک جنگل متشکل از ۷ هزار درخت به شکل گیتار ایجاد کرد. این جنگل نزدیک به یک کیلومتر طول دارد و درختان آن در سال ۱۹۷۷ کاشته شده اند.

گربه هلی کوپتری

“بارت جانسن” هنرمند دانمارکی که علاقه خاصی به گربه اش داشت بعد از کشته شدن آن در تصادف با خودرو به جای خاک کردن گربه، آن را تبدیل به هلی کوپتر کرد. این هنرمند با استفاده از یک ریموت کنترل و با متصل کردن پایه و پروانه به این گربه آن را به یک هلیکوپتر خانگی تبدیل کرد.

سبیل به یاد بازیکن گذشته

“کوین هیسکی” یکی از بازیکن های قدرتمند دهه های ۷۰ و ۸۰ تیم بیسبال “ساکس” بود که در سال ۲۰۱۲ درگذشت. بازیکن های این تیم برای اینکه یاد او را زنده نگه دارند همگی ریش هایشان را تراشیدند و سبیل های مانند او گذاشتند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.