عجیب ولی واقعی:لوکای دلال می اید!

۶ م دیماه ،

این از بدبختی فوتبال ماست که بوناچیچ و امثال او بعد از بارها آزمون و خطا و البته هدر دادن منابع مالی و کج دستی دوباره به عنوان گزیته هدایت تیم های لیگ برتر ی مطرح می شوند .

ممتازنیوز: از ابتدای فصل هم می شد پیش بینی کرد ابراهیم قاسمپور تا انتهای فصل نمی تواند سرمربی مس باقی بماند. او یک نیم فصل دوام آورد و هنوز نیم فصل دوم آغاز نشده بود که از سوی مسئولان مس کنار گذاشته شد تا آنها دنبال سرمربی جدیدی برای تیمشان باشند.

با رفتن ابراهیم قاسمپور از کرمان خبر می رسد مسئولان این تیم برای جذب سرمربی جدید دست به کار شده اند. محمود یاوری گزینه اصلی سرمربیگری مس کرمان است که هم اکنون روی نیمکت فجرسپاسی حضور دارد . بدون شک اگر یاوری بتواند از فجر جدا شود گزینه اصلی سرمربیگری مس کرمان است در غیر اینصورت کرمانی ها سراغ لوکا بوناچیچ می روند تا این مربی کروات را روی نیمکت تیمشان بنشانند.

 امروز سرپرست تیم مس در مورد شایعه سرمربیگری لوکا بوناچیچ در این تیم، گفته است: این مسایل گمانه‌زنی است ولی حرف بوناچیچ در کرمان بیشتر از سایر مربیان است و وقتی مربی که حرفش بیشتر است شانس بیشتری هم دارد!

بوناچیچ دربارهٔ برجستگی های فنی وی بسیار شنیده ایم ، منشوری ترین مربی خارجی قوتبال ایران است و با حضور او از همین حالا قند دردل دوستان وی آب شده است. او که برای هدایت یک تیم کروات به این کشور بازگشته بود موفقیتی در این راه به دست نیاورد و احتمالا کجا بهتر از ایران؟ جایی که پول هست و از بغل کار هم خوب می گردد در آورد…در این رابطه می توانید از مدیرعامل های تیم های قبلی لوکا سئوال کنید!

منبع:گل


.
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.