عدم بدنسازی اصولی مشکل اصلی پرسپولیس است

۱۲م دیماه ،

فرهاد چیذری دربارهٔ حضور دوباره خود در تیم پرسپولیس اظهار کرد: طی صحبتی که با یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس داشتم، وی را فردی باتجربه، آنالیزور و باانگیزه دیدم و از اینکه با چنین فردی همکاری می‌کنم لذت می‌برم و احترام خاصی برای یحیی گل‌محمدی قائلم.

وی با بیان اینکه یحیی گل‌محمدی، روانشناسی خیلی خوب و کاربلد است، تصریح کرد: هرچند در حال حاضر یکی از مشکلات کنونی بازیکنان این تیم، بدنی و نداشتن روحیه جنگندگی است اما با کادر فنی خوبی که یحیی گل‌محمدی تشکیل داده است، یقین دارم طی چند هفته آینده پرسپولیس کنونی با پرسپولیس نیم فصل اول تفاوت‌های چشمگیری خواهد داشت.

چیذری با بیان این نکته که طی ۶ ماه اخیر از لحاظ بدنی روی تیم کار زیادی انجام نشده است، تاکید کرد: یکی از عواملی که سبب متزلزل شدن تیم در نیم فصل اول شد، به خاطر ضعف بدنی و نداشتن روحیه کافی بود و این امر کاملا نشان از آن دارد که طی ۶ ماه اخیر از نظر بدنی کار زیادی انجام نشده، به طوری که در بعضی بازی‌ها بازیکنن در دقیقه ۷۰ دیگر توانی برای دویدن و ادامه بازی نداشتند. لذا برای کاهش این ضعف طی جلسه‌ای که با کادر فنی داشتم یکسری برنامه‌های تمرینی برای افزایش قوای جسمانی و آمادگی بدنی بازیکنان تا پایان فصل ارائه دادم که در صورت تداوم این برنامه‌ها، پرسپولیس شرایط بسیار خوبی را تا پایان نیم فصل هم خواهد داشت.

مربی بدنساز تیم پرسپولیس گفت: در صورتی می‌توان امیدوار به اجرای برنامه‌های بدنسازی پیش‌بینی شده تا پایان نیم فصل دوم بود که سردار رویانیان حمایت لازم را از من داشته باشد تا بدون دغدغه بتوانم طبق برنامه، اصول و تکنیک‌های بدنسازی را روی بازیکنان پیاده کنم.

وی در پایان در خصوص قراردادش اظهار کرد: هنوز قراردادم به صورت رسمی در هیات تهران ثبت نشده است و فقط با باشگاه‌ قرارداد داخلی دارم. از سوی دیگر مبلغ قراردادم به حدی ناچیز است که تصور نمی‌کردم قیمت واقعی من چنین مبلغی باشد. البته با اعتمادی که به سردار رویانیان دارم، مطمئنم در آینده به ارزش واقعی من در تیم پرسپولیس پی خواهند برد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.