عدم بررسی “طرح مناسک” از سوی شورای هماهنگی اصلاحات

۳۰ آبان ،

بعد از موضع‌گیری برخی اعضای حزب مردم سالاری مبنی بر ارائه طرح مناسک به شورای هماهنگی اصلاحات، رئیس دوره ای این شورا گفت: این طرح در شورای هماهنگی اصلاحات اصلا مطرح نشده است.

به گزارش تفسیری خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران چندی پیش میرزا بابا مطهری‌نژاد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران از طرح مناسک به عنوان یکی از طرح‌هایی که در مجمع بزرگ اصلاح‌طلبان که از سوی شوای هماهنگی اصلاحات برگزار می‌شود، خبر داده بود.

همچنین برخی دیگر از اعضای حزب مردم سالاری از مطرح شدن طرح مذکور در شورای هماهنگی اصلاحات خبر داده بودند و خبرنگار باشگاه خبرنگاران در صدد بررسی صحت و سقم این خبر برآمد.

نجفقلی حبیبی رئیس دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات درباره مطرح شدن طرح مناسک در این شورا، اظهار داشت: این طرح مربوط به حزب مردم سالاری است و از وقتی که من به عنوان رئیس‌دوره‌ای شورای هماهنگی اصلاحات انتخاب شده ام، بحثی درباره آن صورت نگرفته است.

اما خبرنگار باشگاه خبرنگاران به سراغ رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات یعنی سید رضا رئیس کرمی رفت تا از وی جویا شود که در مدت ریاستش بر شورای هماهنگی اصلاحات آیا درباره طرح مناسک بحثی در این شورا صورت گرفته است یا خیر؟

وی نیز در این‌باره گفت: این طرح در شورای هماهنگی اصلاحات مطرح نشده است.

لازم به ذکر است که طرح مناسک از سوی حزب مردم سالاری برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری مطرح شده است و کواکبیان اعلام کرده بود که در صورت کاندیداتوری خاتمی طرح مناسک را اجرا نخواهد کرد.

البته این طرح با مخالفت‌هایی از سوی اصلاح‌طلبان نیز روبه رو شد و محسن مهرعلیزاده در گفتگو با خبرنگار ما درباره طرح مناسک گفت: فکر می‌کنم راه‌حل‌های بهتری هم به غیر از این طرح در جهت اجماع اصلاح طلبان وجود داشته باشد .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.