عدم تخصیص تسهیلات تولید خودرو را کاهش داد

۳۰ آبان ،

عدم تخصیص تسهیلات تولید خودرو را کاهش داد

عصر خودرو : مدیر کل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت دلایل کاهش تولید خودرو در مهرماه را بیان کرد.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ایسنا کیومرث فروتنی در پاسخ به این پرسش که حدود دو ماه پیش معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت اعلام کرده بود با تدابیر اندیشیده شده تولید خودرو در مهرماه امسال برابر با مهر سال گذشته خواهد بود، چرا این وعده تحقق نیافت؟ خاطرنشان کرد: عدم تخصیص تسهیلات مصوب صنعت خودرو از دلایل این موضوع است.
وی با بیان اینکه خودروسازان با مشکلاتی در تامین نقدینگی مورد نیاز مواجهند، خاطرنشان کرد: در نهایت همین مشکلات مطالبات قطعه‌سازان از خودروسازان عقب افتاده و همین موضوع تاثیر منفی بر روند تولید قطعه و خودرو داشته است.
مدیرکل دفتر صنایع ماشین‌سازی و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: در این زمینه چند ماه پیش کارگروه حمایت از تولید تسهیلات دو هزار میلیارد تومانی را برای کمک به تامین نقدینگی خودروسازان مصوب کرد.
فروتنی خاطرنشان کرد: در حال حاضر در جلسات مختلف پرداخت تسهیلات صنعت خودرو پیگیری می‌شود. پرداخت این تسهیلات تاثیر مثبتی بر روند تولید خودرو در کشور خواهد داشت.

سه شنبه ۳۰ آبان   ۱۰:۵۲

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.