عدم تمایل آل‌اسحاق برای شرکت در انتخابات/رد رایزنی انتخاباتی با موتلفه

شنبه ۱۳م آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

رئیس اتاق بازرگانی تهران درباره مباحث مطرح شده برای نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری از سوی حزب موتلفه گفت: انتصاب این موضوع از سوی مؤتلفه به من مع الفارق است.

یحیی آل اسحاق در گفتگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، درباره مباحث مطرح شده برای نامزدی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری از سوی حزب موتلفه گفت: انتصاب این موضوع از سوی مؤتلفه به من مع الفارق است.

وی در ادامه افزود: بسیاری از اشخاص برای نامزدی در انتخابات با من صحبت نموده‌اند ولی بنده هیچ علاقه ای به این موضوع ندارم.

آل اسحاق با تاکید بر اینکه به هیچ وجه برای ریاست جمهوری کاندید نخواهم شد، اظهار داشت: موضوع نامزدی انتخابات در ریاست جمهوری بحث فردی نبوده بلکه بحث تیم است.

رئیس اتاق بازرگانی با اشاره به اینکه کار عاقلانه این است که یک تیم قوی، فردی را برای حضور در انتخابات معرفی کند، افزود: حضور در انتخابات می‌طلبد که بینش جامع و تسلط حرفه‌ای بر همهی مباحث داشته باشد؛ لذا کسی که کاندیدای انتخابات می‌شود باید از یک توانایی تجربه شده و شناخته شده برخوردار باشد و اشخاص ناشناخته مناسب این منظور نمی باشدند.

وی در مورد شانس اشخاص مطرح شده در فضای رسانه‌ای برای کاندیدا شدن در انتخابات، تصریح کرد: قطعاً در دوره یازدهم نیروی پیشبرنده، حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اقتصادی است و تیمی که بر این مسائل متمرکز باشد موفق‌تر خواهد بود.

آل اسحاق در پایان با بیان اینکه بیشتر از فرد، تیم اداره نماینده برای انتخابات مهم است، خاطر نشان نمود: شخصاً مایل نمی باشدم در انتخابات شرکت کنم ولی علاقه‌مند هستم در تیم موفق ریاست جمهوری آینده حضور داشته باشم.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.