عدم توافق آلومینیوم با علیرضا محمد

۲۸م آذر ،

حسین جباری زاده در گفتگو با مهر از عدم توافق باشگاه آلومینیوم هرمزگان با علیرضا محمد خبر داد و افزود: مذاکرات ما با علیرضا محمد مدافع تیم فوتبال گهر به سبب عدم توافق بر سر مسائل مالی به نتیجه نرسید و نتوانستیم با این بازیکن قراردادی امضا کنیم.

وی ادامه داد: تا کنون در فصل نقل و انتقالات نیم فصل علاوه بر جذب مجتبی زارعی و مهرداد آوخ با ایگور کاسترو نیز قرارداد داخلی امضا کرده ایم و قرارداد این بازیکن با تیم آلومینیوم پس از بازگشت وی از برزیل ثبت خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در خصوص مذاکره این باشگاه با محسن یوسفی و منصور تنهایی نیز گفت: نام این بازیکنان نیز در لیست اکبر میثاقیان سرمربی تیم وجود داشت اما در نهایت تصمیم گرفتیم تا بازیکنان دیگری را جذب کنیم.

جباری زاده همچنین مذاکره باشگاه آلومینیوم با میلاد میداوودی را نیز تائید کرد و افزود: ما مذاکراتی البته به صورت غیرمستقیم با میداوودی داشته ایم و هنوز این مذاکرات به نتیجه نهایی نرسیده و طی روزهای آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

وی همچنین بر ماندن آلومینیوم در لیگ برتر تاکید کرد و اظهار داشت: شک نکنید تیم ما در نیم فصل دوم نتایج بهتری کسب می کند و در رقابتهای لیگ برتر خواهد ماند.

به گزارش مهر، تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان در نیم فصل اول رقابتهای لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با ۱۷ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.