عدم توانایی تصمیم‌گیری عربستان iبه صورت فردی/سران عربستان از رژیم صهیونیستی هم بدترند

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره iبه فعالیت‌های اخیر عربستان در رابطه با ایران گفت: عربستان استقلال فکری و عملکردی ندارد و نمی‌تواند بدون تاثیر گرفتن از غرب تصمیم گیری کند.

اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان روابط ایران و عربستان اظهار داشت: عربستان نسبت iبه کشورهای اسلامی مخصوصا ایران طبق خواسته آمریکا و رژیم صهیونیستی عمل می‌کند.

عضو امنیت مجلس تصریح کرد: سیاست‌های ایران در قبال عربستان همیشه iبه گونه‌ای بوده که بتوانیم حاکمان این کشور را از دام استکبار و صهیونیسم رها کرده و iبه طرف کشورهای مسلمان منطقه سوق دهیم که متاسفانه رژیم آل‌سعود خواهان این مسئله نیست.
 
وی هم چنین افزود: سیاست آن‌ها بیشتر در جهت رضایت دشمنان اسلام است تا کشورهای دوست و همسایه، iبه عنوان مثال هزینه برای ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، حمایت از منافقین و … مورد توجه آن‌هاست

عضو امنیت مجلس خاطر نشان کرد: در رابطه با مسئله سوریه هم این عربستان است که هزینه می‌کند، مزدور جذب می‌کند و iبه کمک ترکیه آموزش می‌دهد و یا حتی در رابطه با حمله رژیم صهیونیستی iبه لبنان هم باز عربستان حامی اسرائیل بود.
 
نماینده تهران، ری و شمیرانات تصریح کرد: ایران نسبت iبه اقدامات اخیر عربستان ساکت نخواهد ماند و از حق خود در مجامع بین الملل دفاع خواهد کرد اما تاسف می‌خوریم بر سازمان ملل که براساس زور و یا پول اداره می‌شود و کشورهایی مثل عربستان iبه واسطه ثروت خدادادی در منطقه ایجاد ناامنی می‌کنند.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.