عدم رشد سرمایه گذاری‌های داخلی نتیجه تاخیر در ابلاغ بودجه ۹۲

عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هرگونه تاخیر در ابلاغ بودجه ۹۲ به وابستگی و عدم رشد سرمایه‌گذاری داخلی منجر می‌شود لذا ابلاغ هر چه سریع‌تر و جامع‌تر بودجه ۹۲ ضروری است.

روح‌الله بیگی نماینده مردم میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد ابلاغ هر چه سریع‌تر بودجه از سوی دولت به مجلس گفت: برای حل مشکلات مالی و رفع نیاز فعلی جامعه ابلاغ هر چه سریع‌تر و جامع‌تر بودجه ۹۲ ضروری است.
 
وی در ادامه روشن نبودن وضعیت نرخ ارز و سیاست‌های پولی را موجب بلاتکلیفی بودجه ۹۲ دانست و تصریح کرد:‌ هر چه زودتر باید لایحه بودجه به مجلس ابلاغ شود تا پارلمان در جهت رفع نواقص و کاستی‌های آن اقدامات لازم را ترتیب دهد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی تاخیر در ابلاغ بودجه ۹۲ از سوی دولت را با افزایش بیکاری در جامعه برابر خواند و بیان کرد: با توجه به اینکه در سال اقتصاد مقاومتی و تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی قرار داریم هرگونه تاخیر در ابلاغ بودجه به وابستگی و عدم رشد سرمایه‌گذاری داخلی منجر می‌شود.
 
بیگی در پایان خاطرنشان کرد: دولت برای بودجه‌نویسی سال ۹۲ باید ملزومات  اقتصاد مقاومتی و ظرفیت‌ بالای نیروی  انسانی در کشورمان را در نظر بگیرد و مجلس نیز با کنکاش و مسئولیت یک ساله این بودجه را تصویب کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.