عدم شناخت صحیح قرآن سبب قتل عام در سوریه است

۳۰م دیماه ،

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: کسانی که به اسم قرآن مسلمانان را می کشند به دلیل عدم شناختشان از قرآن و قراعت نکردن قرآن به سبک اهل بیت سبب کشته شدن هزاران فرد بیگناه در سوریه شده اند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار احمد وحیدی وزیر دفاع کشورمان صبح امروز در جشنواره قرآنی وزارت دفاع که در مجموعه فرهنگی ورزشی ۱۲ بهمن صنایع هوایی برگزار شده بود قرآن را همه چیز مسلمانان خواند و اظهار داشت: در محضر قران بودن یعنی در محضر چکیده هستی بودن در حقیقت قرآن شفا، هدایت و رحمت الهی برای بشریت است.

وی افزود: قرآن همواره مسلمانان را به اندیشیدن دعوت می کند امروز جامعه ما به حمدالله با ظهور انقلاب اسلامی به سمت قرآنی شدن پیش می رود.

وزیر دفاع کشورمان با تأکید براینکه فرهنگ دفاعی باید فرهنگی قرآنی باشد تصریح کرد: همانطور که وزارت دفاع و نیروهای مسلح  از کیان کشور در برابر دشمنان دفاع کنند قرآن هم ما را برای این دفاع آماده می کند به همین دلیل دشمنان امروز از قرآن و رشد آن در جهان نگرانند. آمریکا درسالهای اخیر با پرفروشترین کتاب سال شدن قرآن از رواج و آشنایی جهانیان ترس شدید به دل گرفت.

وی تفسیر و قرائت اهل بیتی را نگرانی اصلی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و یادآور شد:  کسانی که به اسم قرآن مسلمانان را می کشند به دلیل عدم شناختشان از قرآن و قراعت نکردن قرآن به سبک اهل بیت سبب کشته شدن هزاران فرد بیگناه در سوریه شده اند و قرآن کسانی را که فقط آن را قرائت کرده و به ان عمل نمی کنند لعنت می کند.

سردار وحیدی ادامه داد: ایستادگی در برابر قدرت های بزرگ جهان و فتح روز افزون سنگرهای جدید در دنیا توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی به دلیل مسلح بودن جامعه به قرآن است زیرا ملت بصیر ایران پیام قرآن مبنی بر صبر در برابر ناملایمان نهراسیدن بر دشمن و دفاع از دین خدا را گرفتند.

وی در پایان قرآن را سلاحی بی نظیر در جهان برشمرد و خاطرنشان کرد: باید خود را با مجهزترین سلاح جهان یعنی قران که در برابر هر تهدیدی کارآمد است مجهز کرده و تمامی کارهای فعالیت های صنعتی، تولیدی و دفاعی و فرهنگ سازمانی خود را مبتنی بر فرهنگ قرآن بنا کنیم زیرا هدف انقلاب اسلامی و آمدن پیامبران در جهان همه و همه به دلیل شناساندن قرآن در دل جسم و روح بشر برای به تعالی رسیدن وی است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.