عدم صلاحیت به معنی عام رد صلاحیت نیست

خبرگزاری فارس: بی‌رنگی بهترین رنگ انتخاباتی است/عدم صلاحیت به معنی عام رد صلاحیت نیست

محمد مهدی زاهدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: اگر به لیست‌های کاندیداهای ثبت نامی برای انتخابات ریاست جمهوری در چند روز گذشته نگاه کنیم، مشاهده می‌کنیم که تمام سلیقه‌هایی که در درون نظام وجود دارند به میدان رقابت آمده‌اند.

وی با بیان سخنان اخیر رهبری و توصیه معظم له به جریان‌ها و کاندیداهای ریاست جمهوری اضافه کرد: یکی از تأکید‌های معظم له در مورد انتخابات ریاست جمهوری این است که تمام سلیقه‌های سیاسی درون نظام در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنند.

عضو هیئت اجرائی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به مقدمه ایجاد خلق یک حماسه سیاسی بزرگ در کشور، ادامه داد: با حضور و شریک شدن مردم، احزاب و جریان‌های گوناگون خلق این حماسه سیاسی بزرگ دوچندان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ممکن است عده‌ای از کاندیداهای ریاست جمهوری مورد تایید شورای نگهبان به عنوان یک رجل سیاسی قرار نگیرند، گفت: مورد تایید قرار نگرفتن کاندیداها بدان معنا نیست که آن کاندیدا از صلاحیت لازم برخوردار نبوده است.

زاهدی با اشاره به تأثیرگذاری فضای رسانه بر روی فضای کنونی کشور تاکید کرد: ما از رسانه‌ها می‌خواهیم فضای منفی علیه شورای نگهبان و تاییدشدگان ایجاد نکنند، چون که تایید صلاحیت نشدن برخی از کاندیداها به معنی عام رد صلاحیت آنها نیست.

وی با بیان اینکه همه مردم به ویژه کاندیداها و حامیانشان باید یک فضای منسجم و تعاملی را به وجود آورند، تصریح کرد: همچنین باید همه از به وجود آمدن فضاهای کاذب در سطح کشور جلوگیری کنند.

رئیس کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه فضاسازی کاذب عملی نادرست است، افزود: به وجود آوردن یک فضای شفاف موجب می‌شود که مردم بهتر کاندیداها مورد نظر خود را بشناسند و وی را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید بدانند در دانشگاه‌ها نخبگان کشوری حضور دارند، ادامه داد: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهور بدانند، نمی‌شود در دانشگاه‌ها شعاری برخورد کرد زیرا اثرات منفی به همراه دارد و بایستی در این فضا عالمانه و حکیمانه گفت‌وگو شود تا یک فضای منطقی در بین دانشجویان به وجود آید.

زاهدی با هشدار به رسانه‌های غربی اضافه کرد: تنها پاسخی که برای رسانه‌های وابسته به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داریم این است که مردم برای بار دیگر با حضور حماسی خود در انتخابات سیلی محکمی به صورت آنها می‌زنند.

وی تصریح کرد: توصیه ما به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری این است که از رنگ استفاده نکنند ما اساس این رنگ‌ها را در جریانات مخملی که در سایر کشورها اتفاق افتاده است را دیده‌ایم.

عضو هیئت اجرائی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به ایجاد فضای شفاف سازی توسط کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: کاندیداها انتخابات ریاست جمهوری بدانند بی‌رنگی بهترین رنگ انتخاباتی است و رنگ پرچم ایران پرافتخارترین رنگ دنیا است.

[del.icio.us] [Facebook] [Google] [Technorati] [Twitter] [Yahoo!] [Email]

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.