عدم میزبانی سپاهان ظلم به مردم اصفهان است

۱۴ام بهمن ،

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: به دلیل شرایط میزبانی دوست داریم بازی‌های سپاهان در جام باشگاه‌های آسیا در شهر اصفهان برگزار شود.

وی تصریح کرد: عدم میزبانی سپاهان در شهر اصفهان ظلم بزرگی به هواداران این تیم است.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: برگزاری بازی‌ها در اصفهان به دلیل شرایط خاص از جمله ارتفاعی که اصفهان دارد برای تیم‌های عربی از لحاظ تنفسی مشکل ساز بوده و گرفتن این میزبانی از سپاهان امتیازات ویژه‌ای از جمله حضور تماشاگران پرشور که در سرما با موتور خود را به ورزشگاه فولادشهر می‌رساند را از تیم ما می‌گیرد.

وی ادامه داد: زمانی که زمین مساعد نباشد مجبوریم بازی‌های خود را در استادیوم آزادی برگزار کنیم چراکه زمین نامناسب می‌تواند هم سهمیه ایران برای جام باشگاه‌های آسیا را کاهش دهد هم ممکن است بازی‌ها سه بر صفر به سود حریفانمان اعلام شود و چنین قانونی در جام باشگاه‌های آسیا وجود دارد.

جمشیدیان با بیان اینکه سپاهان در بازی‌های لیگ هم میزبان واقعی محسوب نمی‌شود، تاکید کرد: سپاهان تیمی است که بازی‌های خود را روی زمین انجام می‌دهد و مناسب نبودن زمین این امتیاز مثبت را از سپاهان گرفته است.

وی با بیان اینکه همکاری مناسبی از سوی باشگاه ذوب‌آهن برای عدم تمرینات این تیم در ورزشگاه فولادشهر صورت نمی‌پذیرد تاکید کرد: امیدوارم هر چه سریعتر تعاملی میان دو باشگاه برقرار شود و تمرینات ذوب‌آهن در زمین تمرین سپاهان برگزار شود تا چمن ورزشگاه فولادشهر آسیب کمتری از این لحاظ ببیند.

بازیکن تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: برای شهر بزرگی مانند اصفهان زشت است که با وجود داشتن دو تیم بسیار قدرتمند در لیگ از یک زمین مناسب برای انجام بازی‌ تیم‌هایش محروم باشد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.