عدم نظارت دولت بر مسکن مهر

۰۳م اسفند ،

به گزارش نوساز، علی نعمت چهاردولی در گفت و گو با خبرنگاراقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: دولت به این نتیجه رسیده است که برای سر و سامان دادن به مسکن مهر باید با افزایش قیمت روز به روز سهم آورده مردم را بیشتر کند زیرا وام مصوب شده برای مسکن مهر مشکلی را حل نمی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: افزایش قیمت مسکن مهر بیش از مصوبه دولت سبب شده که مردم از استقبال و ثبت نام خود برای صاحبخانه شدن پشیمان شوند.

وی با بیان اینکه پیمانکاران معرفی شده از سوی وزارت راه و شهرسازی برای پروژه های مسکن مهر مشکل ساز می باشند، تصریح کرد: متاسفانه اکثر پیمانکارانی که توسط وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند تا جایی که سود و منفعتشان تامین شود، کار را انجام می دهند اما اگر غیر از این باشد، کار را رها می کنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم تاکید کرد: وجود همین پیمانکاران خود عاملی برای افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر است که متاسفانه هیچ نظارتی نیز در مورد آن انجام نمی شود.

چهاردولی با اشاره به اینکه تعاونی ها باید اقدام به تعیین پیمانکار کنند، گفت: اگر تعاونی ها بتوانند پیمانکاران را متناسب با شرایط خود انتخاب کرده و با آنها قرارداد منعقد کنند اتفاقاتی از این دست رخ نمی دهد اما زمانی که پیمانکاران توسط وزارت راه و شهرسازی معرفی می شوند، پیمانکاران برای تعاونی ها تعیین تکلیف می کنند.

عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از نبود نظارت بر مسکن مهر گفت: متاسفانه دولت و وزارت راه و شهرسازی خود را از نظارت بر مسکن مهر کنار کشیده اند و به نظر می رسد اصلا نمی خواهند نظارتی داشته باشند.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.