عدم کاندیداتوری هاشمی به نفع ولایتی

۱۴اردیبهشت،

GPlus

۳ ساعت پیش – ساعت ۱۲:۲۱:۰۳

پیرموذن: همانگونه که ولایتی هشت سال پیش به خاطر هاشمی رفسنجانی کنار کشید انصاف حکم می کند این بار نیز هاشمی رفسنجانی به نفع ولایتی به صحنه نیاید.

   

به گزارش  اروم نیوز،کمال الدین پیرموذن، عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، ابراز داشت: از طیف اصلاح‌طلبان آنگونه که اکثریت مدعی می باشند خاتمی و هاشمی وارد صحنه انتخابات نمی‌شوند و اجماع نهایی در این طیف نیز بین چند کاندیدای مطرح شده سخت به نظر می‌رسد.

به گزارش فارس، وی تاکید کرد: همانگونه که ولایتی هشت سال پیش به خاطر هاشمی رفسنجانی کنار کشید انصاف حکم می‌کند این بار نیز هاشمی رفسنجانی به نفع ولایتی به صحنه نیاید.

 

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه نظر هاشمی بیشتر بر حضور ناطق، ولایتی، روحانی و لاریجانی بوده است، یادآور شد: از این بین رای‌ آوری ولایتی بالاتر است.

پیرموذن با بیان اینکه از طیف اصلاح‌طلبان آنهایی که با فتنه سبز مرزبندی مشخصی نداشتند مورد وثوق و اقبال مردم نیستند، افزود: قطعاً چنین اشخاصی حاضر به حضور در عرصه انتخابات نیستند چرا که آنها با منافع ملک و ملت بازی کرده و آن را زیر سئوال برده‌اند.

 

وی اجماع در بین اصلاح‌طلبان نظیر عارف، مهر‌علیزاده، سعیدی کیا، شریعتمداری ، روحانی و کواکبیان را سخت و شکننده اعلام کرد و خاطرنشان کرد: پیش‌بینی‌ها حکایت از شکست سنگین آنها در برابر اصولگرایان دارد.

منبع:مهر

۱۰۸ / ۵۰

ایمیل :

شماره تماس :

توضیحات :

ثبت

– انتخابات
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.