عذرخواهی بازیکنان تیم ملی فوتبال از مردم

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از شکست مقابل تیم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، خواستار حمایت همه جانبه برای دو دیدار حساس پیش رو برابر کره جنوبی و ازبکستان شدند.

سایت فدراسیون فوتبال – ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای خواستار حمایت همه جانبه برای دو دیدار حساس پیش رو برابر کره جنوبی و ازبکستان شدند.

ملی‌پوشان فوتبال ایران با انتشار بیانیه‌ای ضمن ابراز تاسف از شکست مقابل تیم ملی لبنان در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، خواستار حمایت همه جانبه برای دو دیدار حساس پیش رو برابر کره جنوبی و ازبکستان شدند.

در این بیانیه آمده است:

«قرارمان با هم باشد برای صعود به جام جهانی و می خواهیم دعوتتان کنیم تا همه دوشادوش هم، جشن بزرگ ملی برپا کنیم.

ما ملی پوشان فوتبال ایران از نتیجه ناباورانه برابر تیم ملی لبنان در روز ۲۱ شهریورماه به شدت غمگین و ناراحتیم. لازم به تاکید است که تمامی بازیکنان، کادر فنی و همه عوامل تیم ملی برای پیروزی در این مسابقه، حداکثر تلاش خود را نمودند و به زعم اغلب آنهایی که بازی را بطور کامل دیدند، حق تیم ملی ایران در این دیدار، باخت نبود و باید با کسب هر سه امتیاز از میدان خارج می شد اما اتفاقات فوتبال در آن روز همه دست به دست هم داد تا آن نتیجه غیر منتظره رقم بخورد که اکنون با گذشت نزدیک به سه هفته از آن تاریخ هنوز باور آن برای خود ما نیز دشوار است.

اگرچه پیروز نشدیم اما کم فروشی نکردیم و به پیراهن ملی ارزشمندی که بر تن داشتیم کم توجه نبودیم. هیچگاه در قامت سرباز برای موفقیت در پیراهنی که اعتبارش را از یکایک شما هموطنان عزیزمان می گیرد، کم فروشی نکردیم و بی تعصب نبودیم.

به هرحال ما بازیکنان تیم ملی از این نتیجه ابراز تاسف نموده و از هواداران فوتبال که در همه حال یار و یاور تیم ملی کشورشان بوده و هستند، پوزش می طلبیم و امیدواریم بتوانیم در دیدارهای آینده آن را جبران کنیم.

ضمنا سوء تفاهم هایی میان بازیکنان و رسانه ها پیش آمده بود که در جلسه ای مشترک و با حضور رئیس و دبیرکل فدراسیون برطرف گردید و اکنون همه با هم متحد هستیم براى صعود به جام جهانى.

اکنون که ۲۵ مهر ماه یک دیدار حساس و مهم با تیم ملی کره جنوبی و به دنبال آن ۲۴ آبان با تیم ملی ازبکستان پیش داریم که خوشبختانه هر دو این دیدارها در تهران برگزار خواهد شد. همه هواداران فوتبال می دانند که شش امتیاز این دو مسابقه تا چه اندازه برای تیم ایران و هموار شدن راه صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ مهم و سرنوشت ساز است به طوری که رئیس جمهوری نیز اخیرا اشاره کردند: این روزها فوتبال ما در آستانه ورود به صحنه های مهم است و مسئولیت فدراسیون، مربیان و بازیکنان نیز سنگین است. همه باید کمک کنیم تا فضای فوتبال کشور آرام، با اطمینان، غیرت، اراده و همت باشد.

ما ملی پوشان فوتبال به همراه کادر فنی، فدراسیون فوتبال و تمامی دست اندرکاران عزم خود را جزم کرده ایم تا با قدرت در این دوره از مسابقات مهم حضور یابیم و با انجام دو بازی خوب و کسب نتیجه و امتیاز لازم، جبران مافات نموده و شرایط را برای صعود هموار سازیم. این هدف ما است اما همه می دانیم که رسیدن به این هدف جز با حمایت همه جانبه دولت محترم، هواداران واقعی فوتبال و تیم ملی، باشگاه ها و مربیان گرامی، وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال مقدور نخواهد بود. پس بیایید بار دیگر همانند گذشته فرزندان ملی پوش خود را حمایت کنید تا ما نیز با پشتوانه این حمایت، با دلگرمی و انگیزه و تلاش دوچندان به مصاف این دو حریف برویم و وظیفه خود را درقبال کشور، مردم، رسانه ها و همه آنهایی که از صمیم قلب خواهان موفقیت تیم ملی هستند انجام دهیم و انشاالله با دست پر از میدان خارج شویم.»

برای خواندن سایر خبرهای ورزشی کلیک کنید


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.