عذرخواهی بوستانی از پیشکسوتان استقلال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه استقلال نوشت:

کریم بوستانی، مربی تیم استقلال در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال اظهار داشت: تمرینات‎مان را بدون حضور ملی‌پوشان دنبال می‎کنیم با اینحال بچه‎ها به لحاظ بدنی و تاکتیکی تمرینات خوبی را سپری می‎کنند که این نکته مهمی برای ادامه دیدارهای لیگ خواهد بود.
بوستانی تصریح کرد: فقط محمد قاضی و احمد جمشیدیان می باشند که هنوز نتوانسته‎اند به طور کامل در کنار تیم باشند چرا که مصدومیت دارند و هر روز زیر نظر کادرپزشکی فیزیوتراپی می‎کنند.
مربی تیم استقلال در ادامه در خصوص سوءتفاهم‎هایی که از بعضی صحبت‎های او در رسانه‎ها برای بعضی پیشکسوتان پیش آمده بود، اضافه کرد: بعد از بازی با نماینده کره من در مصاحبه‎ای گفتم، همین که هواداران در پایان بازی تیم را تشویق کردند نشان از رضایت آنها داشت ضمن اینکه حضور در جمع چهار تیم نهایی آسیا، نتیجه بدی نبود. من هیچ بی‎احترامی به پیشکسوتان نکردم چون خودم را از خانواده استقلال می دانم و حتی اگر سوء‎تفاهمی پیش آمده از همین جا از پیشکسوتان باشگاه عذرخواهی می‎کنم. من فقط گفتم که هواداران از بازی استقلال رضایت داشتند که با این امکانات تا جمع چهار تیم نهایی آسیا بالا آمد و قصد بی‎احترامی یا… نداشتم.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.