عذرخواهی رویانیان از اهالی رسانه و هواداران

اردیبهشت ۱۴۰۳

 به نقل از پایگاه اینترنتی رسمی باشگاه پرسپولیس، محمد رویانیان و علی دایی که به منظور مذاکره و امضای تفاهم‌نامه با باشگاه روبین کازان عازم روسیه شده بودند به تهران بازگشتند.

رویانیان دربارهٔ اتفاقاتی که در فرودگاه امام خمینی (ره) افتاد گفت: وظیفه خود می‌دانم از هواداران و رسانه‌ها که در ساعت پایانی شب به فرودگاه آمده بودند، عذرخواهی کنم. واقعا شرمنده آنها هستم که به خاطر مصلحت پرسپولیس و آینده این باشگاه مردمی ترجیح دادم به منظور جلوگیری از حواشی طوری فرودگاه را ترک کنم که با هواداران و رسانه‌ها مواجه نشوم. این گل‌ها و پلاکاردهایی که هواداران به فرودگاه آورده بودند، تقدیم به خودشان، من شرمنده آنها هستم که نتوانستیم دلشان را با قهرمانی در جام حذفی شاد کنم.

رویانیان ادامه داد: بنده خودم را سرباز مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانم و تابع انضباط اجتماعی بوده و معتقدم همه چیز باید در آرامش و به دور از هیاهو انجام شود نظرات مردم در خبرگزاری مطبوعات و فضای مجازی را مطالعه کرده و یا به اطلاع بنده رسانده‌اند. از هواداران سپاسگذارم و خود را کارگر آنها می دانم. این باشگاه بزرگ و مردمی هرگز قائم به فرد نبوده و نخواهد بود. هواداران مطمئن باشند با توکل به خدا و دعاهای آنها پرسپولیس سر و سامان می‌گیرد و آرامش به باشگاه بر می‌گردد. بنده هم با تمام وجود در خدمت پرسپولیس و هواداران بوده و برای سربلندی پر طرفدارترین تیم آسیا از هیچ تلاشی دریغ نخواهم کرد.

 

ایسنا

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.