عربستان با ادعای دستگیری جاسوس ایرانی قصد نجات دیپلمات خاطی خود را دارد

۱فروردین ۱۳،

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان با ادعای دستگیری جاسوس ایرانی قصد نجات دیپلمات خاطی خود را دارد و مطمئنا این موضوع در روابط ایران و عربستان تاثیرگذار است.

جواد جهانگیرزاده نماینده ارومیه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اظهارات مقامات عربستان مبنی بر دستگیری جاسوس ایرانی گفت: عربستان به این وسیله قصد نجات دیپلمات خاطی خود را دارد و مطمئنا این موضوع در روابط ایران و عربستان تاثیرگذار است.
 
وی با بیان این مسئله که اظهارات مقامات سعودی قابل پذیرش نیست، ادامه داد: باید به این نکته توجه  داشت که این اظهارات بعد از داغدار شدن خانواده ایرانی به دست دیپلمات مست عربستان از سوی مقامات این کشور مطرح می‌شود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: تردیدی در سیاسی بودن این اظهارات نیست و مقامات سعودی قصد ایجاد انحراف در پرونده دیپلمات سعودی و به اصطلاح گروکشی را دارند.

گفتنی است به نقل از اداره کل اطلاعات و مطبوعات وزارت امور خارجه، رامین مهمانپرست با انتقاد از این ادعا و رفتار مقامات عربستان سعودی این ادعا را سناریویی تکراری و بی پایه و اساس دانسته است.

وی همچنین افزود: طرح این گونه ادعاهای بی‌پایه و اساس در رسانه‌ها،فقط مصرف داخلی برای این کشور دارد.

انتهای پیام//

 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.