عربستان سناریوی از پیش تعیین شده حمایت از منافقین را اجرا نکند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

دبیر کل کانون هابیلیان گفت: حمایت از گروهک تروریستی منافقین سناریوی از پیش تعیین شده رژیم غاصب صهیونیستی است که با هدف ایجاد تشنج در روابط دوستانه ایران با کشورهای همسایه صورت می‌گیرد.

محمدجواد هاشمی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با بیان اینکه بعضی کشورهای منطقه با دستی پنهان از گروهک تروریستی منافقین حمایت می‌کنند، گفت: بعضی کشورهای مرتجع عرب منطقه از گروهک‌های تروریستی منافقین حمایت می‌کنند و این اقدام در سایه حمایت‌های آمریکا و غرب از این کشورها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه گروهک تروریستی منافقین سعی دارد با بر هم زدن آرامش و ایجاد اغتشاش میان کشورمان و دیگر کشورهای منطقه، iبه اقدامات تروریستی خود ادامه دهد، افزود: طی چند ماه قبل شایعاتی مبنی بر پذیرش اعضای گروهک تروریستی منافقین توسط کشور آذربایجان مطرح شده بود که این شایعه تنها با هدف مخدوش کردن روابط دوستانه جمهوری اسلامی ایران و این کشور همسایه صورت گرفته بود.

هاشمی نژاد با بیان اینکه راه اندازی شبکه‌های رسانه‌ای، تامین منابع مالی و هم چنین پشتیبانی لجستیک از گروهک تروریستی منافقین از سوی آمریکا و غرب صورت می پذیرد، تصریح کرد: طی خبرها انتشار یافته از سوی مقامات اسبق آمریکایی، بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری گروهک‌های تروریستی منافقین و ریگی با هدف اقدامات تروریستی علیه جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکا، غرب و رژیم جعلی صهیونیستی تامین شده است.

دبیر کل کانون هابیلیان افزود: گزارش تفسیری‌هایی مبنی برحمایت مالی عربستان از گروهک‌های تروریستی منافقین انتشار یافته که هنوز اسناد متقنی در این خصوص iبه دست نیامده اما اگر کشوری بخواهد iبه صورت علنی از منافقین حمایت کند باید از سوی مراجع بین المللی مورد بررسی قرار گیرد چرا که حمایت از این گروهک تروریستی سناریوی از پیش تعیین شده رژیم غاصب صهیونیستی بوده که با هدف ایجاد تشنج در روابط دوستانه ایران با کشورهای همسایه صورت می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره iبه آخرین وضعیت عناصر گروهک تروریستی منافقین در عراق یادآور شد: مجامع بین المللی و دولت عراق پیگیر اخراج عناصر این گروهک تروریستی از خاک این کشور و فرستادن آن‌ها کشورهای اروپایی و آمریکایی می باشند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.