عربستان نمی تواند نقش آمریکا را در تصمیم گیری های داخلی خود انکار کند

حجت الاسلام موسوی لارگانی در واکنش به بازداشت شیخ النمر:

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس گفت: تعرض به شیعیان و دستگیری شیخ النمر روحانی برجسته شیعی توسط نیروهای آل سعود در عربستان با حمایت مستقیم آمریکا صورت می گیرد.

حجت الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانیممتازنیوز، در واکنش به بازداشت روحانی برجسته شیعه توسط رژیم آل سعود اظهار داشت: آل سعود برای تضعیف شیعیان بحرین دست به چنین تحرکاتی زده و این در حالی است که این برخوردها تاثیری در انقلاب های مردم بحرین و سایر شیعیان عربستان ندارد.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: عربستان همواره با حمایت های آمریکا و اسرائیل برنامه های دیپلماتیک و حتی داخلی خود را دنبال می کند و قطع بازداشت و آزار شیخ النمر نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی با بیان این که این آخرین تحرک عربستان علیه شیعیان نخواهد بود، افزود: تاکنون عربستان سعودی بسیاری از شیعیان را تحت شکنجه و آزار خود به قتل رسانده و قطعا دستگیری این روحانی برجسته شیعه در راستای تضعیف روحیه‌ی شیعیان صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی لارگانی تاکید کرد: سیاست های خصمانه عربستان سعودی با حمایت مستقیم آمریکا علیه شیعیان اعمال می شود .

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس خاطرنشان کرد: عربستان سعودی با این تحرکات ماهیت ضد اسلامی و استکباری خود را بیش از گذشته در معرض دید مجامع بین المللی قرار می دهد./س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.