عرصۀ جنگ نرم ‌دشمن جای ‌تعارف و وقت تلف کردن نیست‌

حجت‌الاسلام ‘محمدحسین قندهاری’ در دیدار با متولیان فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: دشمنان ‌با بهره‌گیری از تمام‌ ابزارهای پیدا و پنهان خود، برای تضعیف نظام اسلامی ‌وارد صحنه شده‌اند که باید در این زمینه هوشیار باشیم.‌

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع،‌ حجت الاسلام والمسلمین قندهاری با بیان اهمیت فعالیت در حوزه‌های فرهنگی و تبلیغی‌، خدمت در این عرصه را اشاعه فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) و از مسوولیت‌های انبیاء و اولیاء الهی برشمرد.

وی ‌‌از متولیان فرهنگی و تبلیغی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح خواست با یافتن شیوه‌ها و طرح‌های جدید فرهنگی‌، طراوت برنامه‌های تبلیغی را در گذر زمان حفظ کرده و ازکهنه و قدیمی شدن برنامه‌ها جلوگیری کنند.

*** لزوم رصد تحرکات فرهنگی دشمن

‌حجت الاسلام والمسلمین قندهاری در ادامه لزوم یافتن شیوه‌های نوین فرهنگی‌، رصد تحرکات فرهنگی دشمن و نشان دادن عکس‌العمل‌های بجا‌، علمی و مطالعه شده را از جمله ملزومات متصدیان فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست.

وی با اشاره به تلفاتی که جنگ نرم دشمن بر جامعه وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: جنگ اصلی امروز کشور، جنگ در حوزه فرهنگی و عقیدتی است.

حجت الاسلام والمسلمین ‌قندهاری، ‌متولیان فرهنگی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را سرداران جبهۀ فرهنگ و هنردانست و افزود: در جبهۀ فرهنگی همواره ‌باید با برنامه‌های مقتدرانه و پیش‌دستانه وارد جنگ با دشمن شد.

وی در ادامه خواستار آن شد که ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی همچون دوران پر افتخار دفاع مقدس با تمام وجود در عرصه جنگ با دشمن حضوری فعال داشته باشند و با احساس تکلیف و با امید به آینده روشن و پیروزی قطعی امت اسلامی،‌ در مسیر پیروزی گام بردارند.

سیام **۱۷۰۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۱۳۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.