عرضه اسپورتیج ۲۰۲۴ در بازار ایران

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 عرضه اسپورتیج 2014 در بازار ایران

عرضه اسپورتیج ۲۰۲۴ در بازار ایران

مدل ۲۰۲۴ خودرو اسپورتیچ پس از مدت کوتاهی از عرضه آن در بازارهای جهانی، در بازار خودرو ایران نیز عرضه شد.

به گزارش ممتازنیوز، در طی چند سالی که از ورود برند کیاموتورز به بازار ایران می گذرد، خودرو اسپورتیج جزو مدل‌های پر طرفدار این برند در بین مصرف کنندگان بوده است. مدل ۲۰۲۴ این خودرو، پس از مدت کوتاهی از ارائه آن در بازارهای جهانی، در ایران نیز عرضه شده است.
اسپورتیج به طور کلی یکی از محصولات پرطرفدار شرکت خودرو ساز کره ای کیاموتورز محسوب می شود و یکی از دلایل ابن محبوبیت، قیمت مناسب آن به نسبت طراحی ظاهری و ویژگی های فنی و ایمنی آن است.
این خودرو دارای ایمنی پنج ستاره و امکانات رفاهی مناسب از جمله ایربگ‌های جلو و جانبی و پرده ای، ترمز ABS و EBD، چراغ‌های زنون و DLR، دکمه استارت و کلید هوشمند، سیستم های تثبیت سرعت در سراشیبی DBC کنترل ایستایی در سربالایی HAC و کنترل پایداری خودرو ESC و سیستم صوتی ۶ دیسک می باشد. همچنین این خودرو مجهز به گرم کن و تهویه صندلی و نیز تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه و سان روف و سقف شیشه ای (پانوراما) است.
به گزارش مهر، اطلس خودرو، نمایندگی فروش محصولات این کمپانی در ایران، شرایط ویژه ای را برای فروش این خودرو از اول بهمن ماه امسال برای خریداران در نظر گرفته است. در این طرح ویژه، خودرو اسپورتیج ۲۰۲۴ با حجم موتور ۲٫۴ لیتری و با پیش پرداخت چند مرحله ای و به تعداد محدود برای متقاضیان عرضه شده است.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.