عرضه اسپیکرهای بلوتوثی Braven

کمپانی Braven به تازگی اعلام کرد که از جدیدترین اسپیکرهای بلوتوثی سری SIX خود بهره برداری کرده است. این اسپیکرهای بلوتوثی برای استفاده کاربران گوشی های هوشمند طراحی شده اند.
جدیدترین اسپیکرهای سری SIX کمپانی Braven در مدلهای ۶۵۰، ۶۲۵S و ۶۰۰ در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر ویژگی daisy-chained که این اسپیکرها را به صورت زنجیر وار و برای تولید صدایی بلند تر به هم متصل می کند این سری از اسپیکرهای Braven دارای عملکرد ویژه دیگری نیز هستند و از طریق پورت usb خود قادرند گوشی های هوشمند را شارژ کنند.
وزن این اسپیکرها ۱۲ اونس است. طول این اسپیکرها ۶ اینچ است و با دارا بودن اسپیکرفون و دو عدد میکروفون کاربران را قادر می سازند تا بوسیله آنها با دوستان خود تماس بگیرند و تماس های ورودی را نیز پاسخ گو باشند.
به گزارش پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از Yahoo،خروجی استریو این اسپیکرها ۳ وات است و با استفاده از شارژ کامل یک باطری بین ۱۲ تا ۲۰ ساعت کار می کنند. علاوه بر اینکه این اسپیکرها می توانند به صورت زنجیره ای به هم متصل شوند با استفاده از یک پورت ۳٫۵ میلی متری می توانند به یک سیستم استریو دیگر نیز متصل شوند. قیمت مدلهای مختلف این سری بین ۱۵۰ تا ۱۹۰ دلار تعیین شده است.

iTanalyze.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.