عرضه بیش از ۸۴ هزار تن انواع کالا در تالارهای بورس کالا

۰۶خردادماه،

امروز دوشنبه ششم خردادماه، در صورت تقاضا، بیش از ۸۴ هزار تن انواع کالا در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این روز و در تالار محصولات صنعتی و معدنی، در صورت تقاضا، ۳۰ هزار تن تختال C شرکت فولاد هرمزگان جنوب با قیمت پایه ۱۴ هزار و ۳۲۰ ریال و به صورت سلف عرضه می‌شود. همچنین، این تالار شاهد عرضه، ۲۰۰ تن مس مفتول گروه صنایع کابل سازی افق البرز، ۸۰ تن مس مفتول صنایع مس کاوه، ۱۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹٫۷ شرکت ایرالکو، ۱۰۰ تن شمش روی ۹۹٫۹۹ شرکت شمش و روی میهن و ۱۰ کیلوگرم انواع شمش طلای معدن موته است.

شایان ذکر است، در این روز و در تالار صادراتی، یک‌هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت توسعه کروس انرژی با قیمت پایه ۵۴۹ دلار در هر تن روی تابلوی عرضه می‌رود. شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان نیز ۵۰۰ تن قیر ۴۰۵۰ و ۵۰۰ تن قیر ۸۵۲۵ را با قیمت پایه ۵۹۵ دلار در هر تن برای هر دو محصول راهی تالار معاملات می‌کند. شرکت بام گام عایق ارومیه از دیگر شرکت‌هایی است که در این روز یک‌هزار تن قیر ۶۰۷۰ را برای صادرات به بازارهای جهانی عرضه می‌کند.

این گزارش حاکی است، تالار فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، شاهد عرضه بیش از ۴۵ هزار تن انواع پلی اتیلن، پلی استایرن، پلی پروپیلن، قیر، پلی بوتادین رابر و گوگرد گرانوله است. از جمله عرضه‌کنندگان فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در این روز می‌توان به مجتمع‌های پتروشیمی تبریز، شازند، مارون، نویدزرشیمی، شرکت‌های نفت جی، نگین گام پارس، پالایش نفت شازند اراک و ستاره کاسپین کویر است.

بر اساس این گزارش، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی، ۱۶۰۰ تن گندم دورم ایلام و ۱۸۰۰ تن گندم دورم فارس با قیمت پایه ۸۵۰۰ ریال برای هر دو محصول عرضه می‌شود.شایان ذکر است، ۲۰۰ تن شکر سفید برزیل با قیمت ۱۳ هزار و ۱۰۰ ریال روی تابلوی عرضه می‌رود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.