عرضه بیش از ۹۸ هزار تن انواع کالا در تالار صادراتی بورس کالای ایران

۰۹م اسفند ،

2221[1]-4.jpg

امروز چهارشنبه ۹ اسفندماه، بیش از ۹۸ هزار تن انواع کالا در تالار صادراتی بورس کالای ایران عرضه می گردد. ضمن آن که در این روز ، در صورت تقاضا، بیش از ۲۱۴ هزار تن انواع محصول فولادی روی تابلوی عرضه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در این روز و در تالار صادراتی، ۵۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی معدن جلال آباد با قیمت پایه ۱۲۷ دلار در هر تن عرضه خواهد شد.

این تالار همچنین شاهد عرضه ۴ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت توسعه کروس انرژی، یکهزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت آذربام عایق کار و ۱۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت نگین فخر آذربایجان خواهد بود. علاوه بر این، شرکت قیر آکام، ۳ هزار تن قیر ۶۰۷۰ و ۴۲۰۰ تن قیر ۸۵۱۰۰ را به قیمت پایه ۶۴۰ دلار در هر تن برای هر دو محصول عرضه خواهد کرد.

شایان ذکر است که ۲۵ هزار تن گوگرد گرانوله پتروشیمی خارک با قیمت پایه ۱۴۰ دلار در هر تن و ۱۰ هزار تن اکستراکت شرکت نفت بهران با قیمت ۵۰۰ دلار در هر تن ، روی تابلوی عرضه تالار صادراتی بورس کالای ایران خواهد رفت.

اما در صورت تقاضا، در این روز، تالار محصولات صنعتی و معدنی، شاهد عرضه ۲۱۴ هزار و ۶۰۰ تن انواع محصولات فولادی خواهد بود. شرکت ذوب آهن اصفهان، اعلام کرده است که در صورت تقاضا، ۱۳۲ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن (آلیاژی سازی) را به صورت سلف عرضه خواهد کرد.این شرکت همچنین، ۱۹ هزار و ۸۰۰ تن تیرآهن ۱۸ و ۹۲۴۰ تن سبد تیرآهن ۲۰ را به ترتیب با قیمت های پایه ۱۷ هزار و ۳۵۰ و ۲۳ هزار و ۴۰۰ ریال، به صورت سلف، برای دادوستد در تالار معاملات عرضه خواهد کرد. شرکت فولاد خوزستان نیز در این روز ۴۰ هزار تن شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰)۵SP را به قیمت پایه ۱۵ هزار و ۸۵۰ ریال و به صورت سلف روی تابلوی عرضه خواهد برد.

از دیگر شرکت های فولادی که در این روز عرضه خواهند داشت، می توان به شرکت فولاد آذربایجان با ۸۸۰۰ تن سبد میلگرد A3-14-25،شرکت فولاد کویر با ۳ هزار تن سبد میلگرد A3-16,25,32 و ۱۱۰۰ تن میلگرد A3—۲۵-۳۲ و شرکت صنایع فولاد کوهپایه با ۶۶۰ تن سبد نبشی ۳و۴و۵، اشاره کرد.

همچنین، در گروه آلومینیوم، شرکت ایرالکو، ۳۰۱۰ تن انواع شمش آلیاژ، بیلت و شمش ۵۰ پوندی ۹۹٫۷ را عرضه خواهد کرد.

این گزارش حاکی است که در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، در صورت تقاضا، بیش از ۷۸ هزار تن انواع فرآورده نفتی و پتروشیمی مجتمع های پتروشیمی زاگرس، خراسان، مارون، شازند، رازی، شیراز، بوعلی سینا، پارس، بندرامام، برزویه،بیستون، فجر، پالایشگاه تبریز و شرکت های نفت جی، نفت پاسارگاد و سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد عرضه یکهزارتن ذرت دانه ای خوزستان و ۱۰۰ تن ذرت دانه ای مغان به ترتیب با قیمت های پایه ای ۶۱۵۰ و ۶۴۰۰ ریال خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.