عرضه تبلت ویندوزی با قابلیت تبدیل به لپ‌تاپ

۰۱ تیرماه ۱۳،

شرکت سامسونگ از دو رایانه لوحی تازه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ رونمایی کرده است که یکی از آن‌ها در عین حال می‌تواند ابزارهای مخصوص سیستم‌عامل اندروید را هم اجرا کند.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، رایانه شخصی ATIV Q محصولی محسوب می‌شود که می‌توان از آن به عنوان یک رایانه لوحی یا نوت‌بوک استفاده کرد. این محصول به عنوان یک رایانه لوحی اندرویدی به نسخه Jellybean سیستم‌عامل اندروید مجهز شده است و می‌تواند فایل‌ها، اطلاعات و فولدرها را بین دو سیستم‌عامل اندروید و ویندوز ۸ رد و بدل کند.
 
رایانه ATIV Q نوآوری تازهی محسوب می‌شود که به وسیله آن کاربران می‌توانند یک رایانه لوحی را در چهار حالت کاربردی مختلف مورد استفاده قرار دهند. زمانی که نمایشگر این محصول به صورت خوابیده روی صفحه‌کلید قرار می‌گیرد می‌توان از آن به صورت رایانه لوحی استفاده کرد، وقتی که نمایشگر از این حالت باز می‌شود و در جایگاه خود قرار می‌گیرد کاربران می‌توانند یک لپ‌تاپ معمولی مجهز به صفحه‌کلید سخت‌افزاری کامل در اختیار داشته باشند.
 
زمانی که نمایشگر به حالت شناور درآمده و در جایگاه خود تنظیم می‌شود برای ملاحظه تصاویر با زاویه مورد نظر بسیار مناسب می‌شود و در حالت آخر نمایشگر به صورت چرخشی به حرکت در می‌آید تا کاربر تصاویر مورد علاقه خود را در بهترین حالت در آن ملاحظه کند.
 
این نمایشگر قادر است تصاویر را با کیفیت ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل به نمایش بگذارد که بر این اساس در هر اینچ مربع از این نمایشگر ۲۷۵ پیکسل به نمایش درمی‌آید.
 
محصول دیگری که سامسونگ عرضه کرده است ATIV Tab 3 نام دارد که یک رایانه لوحی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز ۸ محسوب می‌شود که ضخامت ۸٫۲ میلیمتر دارد و سامسونگ می‌گوید که این محصول باریک ترین رایانه لوحی جهان است.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.