عرضه “تبلت” ۲۷۰ هزار تومانی از سوی مارشال

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

تبلت‌های ارزان قیمت مورد توجه کاربران دانشجو قرار گرفته و اکثر دانشجویان یک نمونه ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی تبلت در اختیار دارند.اما حال مارشال تبلت ۲۷۰ هزار تومانی خود را روانه بازار کرد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه بازار باشگاه خبرنگاران:تبلت‌های ارزان قیمت مورد توجه کاربران دانشجو قرار گرفته و اکثر دانشجویان یک نمونه ۵۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومانی تبلت در اختیار دارند.

 
اما تبلت‌های ارزان‌تری هم در بازار وجود دارند که در بازار به نمونه‌های فوق ارزان معروفند.

این تبلت‌ها که قیمتی حدود ۲۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان دارند به تبلت‌های دانش‌آموزی معروفند و مورد توجه کودکان و دانش‌آموزان قرار گرفته‌اند. با توجه به این موضوع شرکت‌های گوناگونی به تولید و عرضه این تبلت‌ها در بازار پرداخته‌اند و این موضوع به رشد تنوع در بازار این کالا از لحاظ برند و مدل منجر شده است.

یکی از برندهای عرضه‌کننده این تبلت‌ها مارشال است.این برند مدل

ME-702 را برای دانش‌آموزان و در کل علاقه‌مندان به خرید تلبت‌های فوق ارزان به بازار عرضه کرده است.

این تبلت آندرویدی دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به صفحه نمایش هفت اینچی لمسی، خازنی و مالتی‌تاچ از نوع TFT LCD و با نسبت ۱۶:۹، پردازنده Telechips TCC8923 Chipset , Cortex-A5 CPU، حافظه هشت گیگابایتی وکارت گرافیکی Mali-400 است.

تبلت ارزان قیمت مارشال همچنین به شبکه بی‌سیم Wifi،کارت حافظه ‌ MicroSD با قابلیت افزایش تا ۳۲ گیگابایت، وب کم ۳/۰ مگاپیکسلی، دوربین دو مگاپیکسلی، یک عدد اسپیکر داخلی، پورت USB ،پورت microUSB و فیش ۵/۳ میلیمتری صدا مجهز است.

سیستم‌عامل این تبلت ارزان‌قیمت و محبوب هم نسخه Ver 4.0.4 از سیستم‌عامل آندروید است. قیمت اعلام شده برای این تبلت در حدود ۲۷۰ هزار تومان است

منبع پیام : دنیای اقتصاد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. sina:

    سلام میشه بگید از کجا باید تهیه کرد؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.