عرضه دی کارت خانواده در شعب بانک دی

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ ۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱،

عرضه دی کارت خانواده در شعب بانک دی | چاپ |
چهارشنبه ۱۷ آبان ساعت ۱۱:۱۳

بینا- سرپرست خانواده حاوی دی کارت، می تواند برای اعضای خانواده خود، دی کارت خانواده دریافت نماید.
به گزارش تفسیری بینا، دی کارت به عنوان ابزاری مدرن، روز آمد و الکترونیکی ، امکانات منحصر به فرد یک همراه مدرن و قابل اعتماد را برای دارنده آن فراهم نموده است.
دی کارت خانواده یکی از انواع دی کارت ها به حساب می آید که بنا به درخواست سرپرست خانواده دارای کارت اصلی ، برای تک تک اعضاء خانواده  صادر می شود و حداکثر ۵ کارت به هر خانواده تعلق می گیرد.
کارت های صادره به نام افراد معرفی شده صادر خواهد شد و مبالغ تراکنش های مالی انجام شده توسط کارت های مذکور از محل موجودی حساب مرتبط با کارت اصلی سرپرست خانواده برداشت می گردد.
این کارت‌ قابلیت خرید، انتقال، برداشت وجه و…. را دارد و مانند کارت های شتابی با استفاده از پذیرنده هایی مانند ATM،  POS، خرید اینترنتی و دیگر درگاههای پرداخت الکترونیکی قابل استفاده است.  با این تفاوت که سقف برداشت سایر اعضاء، توسط دارنده اصلی مشخص می گردد.
سقف برداشت به صورت ماهانه و توسط مالک حساب تعیین می گردد و صادر نماینده می تواند برای هر کارت سقف برداشت جداگانه ای تعریف کند.
از جمله مزیت های استفاده از دی کارت خانواده عدم نیاز به حمل ونقل فیزیکی پول، صرفه جویی در وقت، افزایش سرعت و دقت در عملیات پولی، کاهش ریسک فقدان یا سرقت پول و افزایش ایمنی ونیز امکان پیگیری به هنگام سوء استفاده های مالی می باشد.
لازم به ذکر است همهی شعب بانک دی آمادگی صدور آنی این کارت را دارند


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.