عرضه رسمی Galaxy S4 در بازار تهزان با قیمت ۴ میلیون

۱۰اردیبهشت، موبنا- تازهترین گوشی سامسونگ موسوم به Galaxy S4 با گارانتی رسمی روانه بازار موبایل کشور شد.

این گوشی سامسونگ که در لیست پیشرفته‌ترین گوشی‌های موجود رد جهان قرار دارد با گارانتی رسمی پارس مایکروتل روانه بازار ایران شد.

عرضه این گوشی با گارانتی رسمی در حالی است که Galaxy S4 چندی پیش توسط فعالان غیرقانونی روانه بازارتلفن همراه کشور شده بود.

این گوشی تازه وارد هم اکنون با گارانتی رسمی و متفرقه به ترتیب با قیمت حدود چهار میلیون و سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در سطح بازار تهران عرضه می‌شود.

فروشندگان موبایل معتقدند که به سبب قیمت بالای سه میایون و ۵۰۰ هزار تومانی،‌این گوشی با تقاضای چندانی از سوی مشتریان روبرو نخواهد شد چرا که با شرایط فعلی اقتصادی کشور کمتر کسی بابت گوشی تازه وارد چهار میلیون تومان هزینه می‌کند.

آنها معتقدند که Galaxy S که در رده پیشرفته‌ترین گوشی‌های هوشمند این برند کره‌ای قرار دارد، به تازگی وارد بازار جهانی شده، و ظاهرا ایران هم جزو اولین کشورهایی است که میزبان آن شده است.

Galaxy S4 شبیه مدل Galaxy S3 است و عرض گوشی کم بوده و لبه‌ها دارای انحنا می باشند.

ضخامت این گوشی فقط ۹/۷ میلی‌متر است و کمی باریک‌تر از مدل قبلی است.
وزن آن نیز تنها ۱۳۰ گرم است که برای یک گوشی ۵ اینچی، فوق‌العاده به نظر می‌رسد. بدنه این گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.

در قسمت جلویی این گوشی، صفحه نمایش ۹۹/۴ اینچی Super AMOLED با وضوح ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل تعبیه شده که تراکم پیکسلی ۴۴۱ دارد.

پردازنده Galaxy S4، Exynos 5 Octa است و از پردازشگر چهار هسته‌ای Cortex-A15 با فرکانس ۶/۱ گیگاهرتزی و پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX 544MP3 پشتیبانی می‌کند.
دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیکسلی است و از دوربین ثانویه ۱/۲ مگاپیکسلی برای مکالمات تصویری، ردیاب چشمی و دست کاربر پشتیبانی می‌کند.

این گوشی در سه مدل ۱۶، ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود و تمامی مدل‌ها دارای شکاف کارت حافظه microSD خواهند بود.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.