عرضه روغن موتور جدید ایساکو

چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت – ۰۴:۲۸:۲۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو، برای نخستین بار روغن موتور مخصوص خود در ظروف جدید و با برچسب انحصاری ایساکو را روانه بازار کرد.  
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، فریدون آقابیگی معاون بازرگانی شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) ضمن بیان این مطلب گفت: قطعات یدکی محصولات ایران‌خودرو سال‌هاست در انحصار این شرکت است، ولی اقلام مصرفی چون روانکارها، اعم از روغن هیدرولیک فرمان، مایع ترمز، روغن گیربکس، روغن موتور، ضد یخ و شیشه‌شوی، از اقلامی است که در ۳۸ سال گذشته، ‌انحصار تولید آن در اختیار رقبا و سایر برندها بوده است.
وی ادامه داد: در سال ۸۴ برنامه‌ریزی‌های انجام شد که اقلام مصرفی ایساکو از جمله روانکارها به صورت هدفمند و با کیفیت، با برند ایساکو در بازار توزیع شود که با اجرای این برنامه، از سال ۸۵ تا کنون ایساکو سهم خوبی از این بازار را نصیب خود کرده است.
آقابیگی نتیجه این اقدام در خصوص ضد یخ با برند ایساکو را نیز مثبت توصیف کرد و گفت: در سال ۹۰ مقادیر چشمگیری از این محصول به بازار عرضه شد.
این گزارش به نقل از معاون بازرگانی ایساکو حاکی است، گالن‌های جدید روغن موتور ایساکو طراحی و ساخته شده و با برچسب و برند ایساکو، آماده توزیع در بازار اقلام مصرفی است و انتظار می رود، این محصول نیز، به خاطر کیفیت بالا و سازگاری با موتور محصولات ایران‌خودرو، با استقبال بازار مواجه شود.
وی توسعه برند و عرضه محصولات تحت برند ایساکو را نقطه قوت و نشانه توجه مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو به ارتقای رضایت مشتریان و صیانت از برند ایساکو، با دقت در تامین قطعات و مواد مصرفی با کیفیت را مهم ترین الویت ایساکو داست.
آقابیگی در پایان اعلام کرد، که در دفترچه‌های راهنمای خودروهای تولید سال ۹۱، تمام برندهای توصیه شده قبلی در خصوص روانکارها حذف و به جای آن روغن موتورهای ایساکویی جایگزین خواهد شد.
شایان ذکر است، برای تسهیل انتخاب مشتریان، گالن این روانکارها بر اساس نوع و گرید، برچسب و رنگ متفاوت خواهد داشت.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۹۱۶۲۸۲۲۶۸۷


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.