عرضه سوخت در تعطیلات اخیر بدون هیچ مشکلی انجام شد

سه شنبه ۱۶ خرداد – ۰۵:۲۴:۵۲ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

با وجود رشد حدود ۲ برابری مصرف سوخت در استان مازندران؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت: با وجود رشد حدود دو برابری مصرف بنزین در استان مازندران عرضه سوخت در تعطیلات چند روز گذشته بدون هیچ مشکلی انجام شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، محمدرضا مظلومی با  اعلام این خبر گفت: هم اکنون ۹۳ باب جایگاه سی ان جی در استان مازندران فعال است که تا پایان سال با راه اندازی ۱۲ جایگاه جدید، این تعداد به ۱۰۵ باب خواهد رسید.
وی با اشاره به حجم بالای سفرهای برون شهری به منطقه مازندران در ایام تعطیل سال افزود: به منظور عرضه مطلوب سوخت و خدمات رسانی مناسب تر به مسافران استان مازندران ۲۷ جایگاه جدید سی ان جی در این استان در حال ساخت است که ۳ باب آن تا ۱۰ روز آینده و در مجموع ۱۲ باب آن تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
مظلومی درباره وضعیت جایگاه های عرضه فرآورده در منطقه مازندران اظهار داشت: هم اکنون ۱۳۲ جایگاه عرضه فرآورده در سطح استان فعال است که به منظور عرضه مناسب تر فرآورده و جلوگیری از ازدحام در جایگاه های موجود در ایام شلوغ سال، ساخت ۳۰ جایگاه جدید نیز در دست اقدام است که بیشتر آن ها تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه مازندران با تاکید بر سوخت رسانی مناسب به مسافران استان مازندران در تعطیلات چند روز گذشته گفت: تمامی جایگاه های عرضه فرآورده در تعطیلات چند روز گذشته فعال بودند و سوخت رسانی مناسب به مسافران بدون هیچ گونه کمبودی انجام شد.
مظلومی تصریح کرد: در ایام عادی سال به طور میانگین روزانه ۳ میلیون لیتر بنزین در جایگاه های عرضه فرآورده به خودروهای این استان عرضه می شود که این میزان در ایام تعطیل با افزایش سفرهای برون شهری هموطنان به روزانه ۵ میلیون لیتر افزایش می یابد.
وی با اشاره به آمادگی پخش منطقه ساری برای عرضه مناسب و مطمئن سوخت به مسافران تابستانی منطقه شمال گفت: در طول ایام تعطیل سال حدود ۱۷ تا ۲۰ میلیون مسافر به منطقه مازندران سفر می کنند که با تمهیدات اندیشیده شده و ذخیره سازی مناسب سوخت، مشکلی برای تامین فرآورده در ایام شلوغ سال به ویژه سفرهای تابستانی وجود نخواهد داشت.
مظلومی تصریح کرد: تا کنون در ایام شلوغ سال نیازی به عرضه سوخت از طریق جایگاه های سیار احساس نشده است، اما این آمادگی وجود دارد تا با فعال کردن بخش خصوصی در زمینه عرضه سوخت از طریق جایگاه های سیار، بخشی از عرضه سوخت به مسافران در نقاط کم جایگاه از طریق این بخش انجام شود.
وی افزود: پخش منطقه ساری سعی می کند با امکانات استانی پاسخگوی نیازهای کشوری باشد که این امر نیازمند توجه بیشتر و افزایش ظرفیت عرضه سوخت به ویژه در بخش سی ان جی از طریق اختصاص امکانات مناسب تر به این استان است.
استان مازندران یکی از مناطق پرتردد در ایان تعطیل سال است که شرکت پخش فرآورده های نفتی ساری، به عنوان یکی از مناطق سی و هفت گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با ۷ ناحیه مرکزی، قائمشهر، بابل، آمل، بابلسر، نکا، بهشهر وظیفه سوخت رسانی به این استان را بر عهده دارد.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۵۱۷۲۴۵۲۲۰۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.