عرضه قرآن به ۶ زبان در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم

قرآن به ۶ زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانیولی، ترکی آذری، ترکی استانبولی و چینی در غرفه ترجمه بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم عرضه میشود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاعرسانی بیستمین نمایشگاه بینالمللی قرآن کریم، در بخش ترجمه این دوره از نمایشگاه، اطلاعات جامع در زمینه ترجمه قرآن کریم به زبانهای پر مخاطب جهان در اختیار علاقهمندان، پژوهشگران و مترجمان قرار میگیرد.
در این بخش آمار ترجمههای قرآن به زبانهای مختلف در پنج قاره جهان، اطلاعات ناشران و مترجمان این آثار، آماری از مذهب مترجمان قرآن کریم، همچنین مقایسه آمار ترجمه قرآن کریم با انجیل و کتاب مقدس و اطلاعات ترجمههای انجام شده در ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون در قالب پنلهای دیواری ارائه شده است.
همچنین در این بخش از بزرگترین گردهمایی معنوی جهان اسلام، قرآن به ۶ زبان انگلیسی، فرانسه، اسپانیولی، ترکی آذری، ترکی استانبولی و چینی عرضه میشود. برگزاری نشست های تخصصی یکی دیگر از برنامه های بخش ترجمه بیستمین نمایشگاه قرآن کریم است که موضوع و زمان آنها به زودی اعلام خواهد شد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم ۲۵ تیر با شعار «قرآن، فرهنگ بیداری» در مصلی بزرگ حضرت امام خمینی (ره) تهران آغاز به کارکرده است و تا ۲۵ مردادماه ادامه دارد./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.