عرضه قلیان در مراکز توزیع غذا ممنوع است


عرضه قلیان در مراکز توزیع غذا ممنوع است

۲۳:۳۳ (سه شنبه ۳۰ خرداد )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: عرضه قلیان به جز در قهوه‏خانه‏های قدیمی در همه مراکز توزیع غذا، رستوران‏ها و کافی‌شاپ‏ها ممنوع است.

فیروز احمدی عصر امروز در جلسه کار گروه سلامت و امنیت غذایی اظهار داشت: بهسازی در مناطق روستایی در اولویت برنامه‏ها قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه‌ی جداسازی محل نگهداری دام و محل زندگی مردم در روستاها اقدام کمی صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: بهسازی دامداری‏های سنتی به صورت جدی باید پیگیری شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه سم‌پاشی دام‏ها و مناطق شناسایی شده در زمینه پیشگیری از تب کنگو یک اقدام مقطعی است، اضافه کرد: باید وضعیت این بیماری در روستاهای استان زنجان بررسی شده و یک اقدام جدی در این زمینه صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت صدا و سیمای مرکز زنجان به منظور اطلاع‌رسانی و آموزش در زمینه تب کنگو استفاده شود، ادامه داد: آموزش برای روستائیان را باید جدی گرفت.

احمدی با بیان اینکه هرگاه در حوزه پیشگیری موفق عمل کرده‏‏ایم در زمینه مقابله و کنترل نیز موفق می‏شویم، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز اداره کل دامپزشکی استان زنجان نیز در زمینه مبارزه با بیماری تب کنگو تامین می‏شود.

.

.

.

.

.

.فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.