عرضه محصولات سایپا بدون توقف ادامه دارد

سیبنا: معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از عرضه بدون توقف محصولات تولیدی این گروه در نمایندگی های سایپا خبر داد و گفت: پیش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در کلیه نمایندگی های مجاز فروش در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد ایران محمدحسن گرمان اظهار داشت: با وجود افزایش شدید هزینه های مربوط به تولید خودرو در کشور و بالارفتن نرخ ارز، پیش فروش و فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کننده و بدون هرگونه وقفه در نمایندگی های سایپا ادامه دارد.

وی افزود: گروه خودروسازی سایپا تامین نیاز مشتریان و پاسخ گویی مداوم به نیاز بازار را وظیفه خود دانسته و رضایت مشتریان در خدمات فروش و پس از فروش را همواره مدنظر قرار داده است.

وی خاطرنشان کرد: همانطور که در اخبار هفته گذشته اعلام شد پیش فروش محصولات سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۳۲، سایپا ۱۴۱ و تیبا به صورت گسترده در نمایندگی های مجاز سایپا انجام می شود که تاکنون استقبال گسترده ای از آن صورت گرفته است.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خاتمه تصریح کرد: با وجود اعلام خودروسازان مبنی بر افزایش هزینه های تولید و لزوم بازنگری در قیمت های فعلی، گروه خودروسازی سایپا فروش محصولات خود را بدون وقفه ادامه داده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.