عرضه نخستین محصول کشنده شرکت سیبا موتور در سال جاری

مدیرعامل سیبا موتور از عرضه اولین محصول سیبا موتور در حوزه کشنده سنگین در سال جاری خبر داد و گفت : این محصول که به صورت ckd تولید می شود ، ظرف دو هفته آینده در تبریز به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس خضری افزود : بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در سال جاری به عنوان اولین سال فعالیت این شرکت ، حدود هزار دستگاه خودروهای سنگین در رنج کشنده های ۴×۶ و۲ ×۴ و به عبارتی دو محور ، تک محور و کمپرسی به بازار عرضه خواهد شد.
وی تصریح کرد : خودرویی که به بازار عرضه می شود از محصولاتی است که از استاندارد بالایی برخوردار است به طوری که هم اکنون استاندارد آلایندگی یورو ۳ را پاس نموده و با استاندارد یورو ۴ آن نیز در حال تولید است تا مطابق با مصوبه دولت عرضه شود .
وی ظرفیت این کارخانه تولیدی را حداقل ۵ هزار دستگاه برای خودروهای سنگین عنوان کرد و گفت : از آنجا که ایجاد این کارخانه با مشارکت گروه بهمن و شرکت تراکتورسازی است برنامه تولیدی آن نیز در راستای در هر دو گروه خودروهای سنگین و سبک تدوین شده است. وی در ادامه در خصوص وضعیت بازار این محصول اظهار داشت : با توجه به شرایط حمل و نقل جاده ای و فرسودگی ناوگان خودروهای سنگین در کشور و نیاز بالقوه ای که در این بخش وجود دارد، بازار خوبی را برای این محصول پیش بینی می شود.
مدیر عامل شرکت سیبا موتور همچنین به استقبال خوبی بازار از این محصول اشاره نمود و خاطر نشان کرد : از ابتدای امسال بیش از ۲۰۰ دستگاه از این محصول به بازار عرضه شده است که خوشبختانه تا کنون این محصولات به لحاظ کیفیت ، رضایت مشتریان را به همراه داشته است .
مهندس خضری همچنین در خصوص شماره گذاری این محصول یاد آور شد : از آنجا که این محصول از استانداردهای بالایی برخوردار است خوشبختانه کلیه مجوزهای آن توسط سازمان استاندارد و راهنمایی و رانندگی دریافت شده است این درحالی است که هم اکنون بسیاری از رقبا ،محصولاتی با استاندارد یورو ۲ را تولید می نمایند در شرایطی که اگر سوخت یورو ۴ به موقع تامین شود شرکت مشکلی به لحاظ تولید این محصول با استاندارد یورو۴ ندارد.
وی همچنین قیمت این محصول را نسبت به محصولات مشابه در بازار، مناسب ارزیابی کرد و گفت : این محصول نسبت به محصولات مشابه چند درصدی بالاتر است اما به جهت مزایایی که این محصول نسبت به محصولات مشابه به لحاظ قدرت بالای موتور آن در مقایسه با محصولات چینی موجود در بازار ، تکنولوژی و از سویی همکاری که بواسطه تامین بسیاری از قطعات آن با شرکتهای آلمانی و کاربرد بسیاری از قطعات آلمانی صورت گرفته است چند درصد اختلاف جزئی در قیمت ، تاثیری در بازار آن نداشته ، چرا که تاکنون میزان تقاضای این محصول نشان از رضایت مصرف کننده از این محصول بوده است.
وی در پایان میزان اشتغالزایی این کارخانه را ۵۰۰ نفر ذکر کرد و گفت : در فاز اول بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر در کارخانه تبریز مشغول به کار خواهند شد..
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
انجمن های تخصصی فلش خور – تمامی انجمن‌ها

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. علی پورپزشکی:

    خوبه .لطف کنید کلیه شرایط واخبار کشنده فاو را برام بفرستید.

  2. اسماعیل نقوی:

    ازتون ممنونم ولی لطفا راهنمایی کنید چه جوری ثبت نام کنم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.