عرضه نسل تازه خودروهای تجاری توسط یک خودروساز داخلی

۲۳ام بهمن ،

قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو از تولید و عرضه خودرویی تازه و با کیفیت از نسل خودروهای تجاری به بازار کشور خبر داد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، علیرضا مصدقی – قائم مقام ارشد شرکت پارس خودرو – با اشاره به تولید خودروی تازه و با کیفیت این شرکت افزود: این محصول با همکاری شرکت پارس خودرو و شرکت نیسان و یکی از شرکتهای تحت لیسانس نیسان ژاپن، جهت تحت پوشش قرار دادن قشری از جامعه کاری ایران و تعدیل قیمت آن، توسط یکی از خودروسازان کشور در آینده نزدیک تولید خواهد شد.

وی افزود: این خودروی تجاری دارای دو دیفرانسیل بوده و موتور پرقدرت این خودرو توسط یکی از شرکت‌های تحت لیسانس نیسان ژاپن ساخته شده و دارای سطح آلایندگی یورو ۴ است و ظرفیت قابل حمل آن نسبت به سایر رقبا بیش‌تر بوده و با توان حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم بار، حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برای مصارف شهری و خارج شهری و قابلیت استفاده در شرکت های خصوصی خدماتی همچون شرکت‌های پیمانکاری، عمرانی، فنی و مهندسی و نهادهای دولتی و غیردولتی مانند صدا و سیما، وزارت خانه‌ها از جمله وزارت نفت، امداد خودرو ، نیروهای انتظامی، هلال احمر، آتش نشانی، ادارات برق ، مخابرات و پست را داراست.

قائم مقام ارشد پارس خودرو خاطر نشان کرد: این خودرو برای دوستداران خودروهای اسپورت و علاقمندان به خودروهای آفرود بسیار مناسب بوده و از امکانات رفاهی همچون شیشه بالابر برقی، کولر، فرمان هیدرولیک و ضبط با قابلیت پخش MP3 با پورت USB نیز برخوردار است.

وی افزود: تکنولوژی به کار رفته شده در این خودروی لوکس تجاری به همراه کیسه هوای راننده و شاگرد، ترمز ABS و سیستم تعلیق مناسب، آن را برای سرنشینان ایمن کرده است.

مصدقی تاکید کرد: این خودرو از مزایای شبکه گسترده خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا و قطعات یدکی در دسترس با قیمت مناسب بهره‌مند است که از نقاط قوت این خودرو به شمار می‌آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.