عرضه نکردن خودرو پس از افزایش قیمت تخلف است

این خبر امروز شنبه ۶ آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

عرضه نکردن خودرو پس از افزایش قیمت تخلف است

عصر خودرو : پی گیر آن هستیم که خودرو ها با قیمتی که سازمان حمایت از تولید و مصرف نماینده اعلام نموده است iبه بازار عرضه شود.

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو iبه نقل از مجلس نیوز عزیز اکبریان گفت: در این اوضاع اقتصادی ، بعد از قیمت گذاری مجدد خودرو از سوی سازمان حمایت از تولید نماینده و مصرف نماینده ، عدم عرضه مجدد خودرو توسط خودرو سازان داخلی iبه بازار نمونه ای از تخلف آنها محسوب می گردد .
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: همین عدم عرضه نشدن خودرو داخلی سبب افزایش مجدد قیمت خودرو شده است و ما در کمیسیون با این موضوع مخالف بوده و پیگیریم که خودرو ها با قیمتی که سازمان حمایت از تولید و مصرف نماینده اعلام نموده اند iبه بازار عرضه شود.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تصریح نمود: قیمت تازهی که از سوی سازمان حمایت تعریف شده است ، باید iبه گونه ای باشد که نه خودرو ساز متضرر شود و نه مردم و حتما باید اعمال شود.
اکبریان در خاتمه گفت: وضعیت خودرو سازی داخلی در کشور نیازمند بازنگری است و مشکلات باید سریعتر رفع شود؛خودرو سازان است باید بدانند مردم طرف آنها می باشند و نباید متخلف باشند.

شنبه ۶ آبان   ۶:۲۷

منبع:عصرخودرو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.